АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "БІРЖАН САЛ АУДАНЫ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫ №5 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОМУННАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №5, ГОРОД СТЕПНЯК, РАЙОН БИРЖАН САЛ" УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2023  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  41  қызметтер көрсетілді.

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  41.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 17.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.

2023 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2023 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

 

"Дамуында проблемалары бар балалармен жасөспірімдерді оңалту және бейімдеу" мемлекттік қызмет көрсету бойынша 2024 жылғы қоғамдық талқылау

Ақмола облысы білім басқармасының "Біржан сал ауданы Степняк қаласы №5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ-нің  2024 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есебі

 

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2024 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

  1. Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2024  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  49  қызметтер көрсетілді.

  1. «Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  49.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 19.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2024  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі. 2024 жылы мемлекеттік қызметті сапалы көрсету үшін 2 компьютер және 1 принтер сатып алынды, сонымен қатар ақпараттық бұрыш жасалды.

2024 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 3 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2024 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

Біржан сал ауданы, Степняк қаласы,

№ 5 ППТК меңгеруші                                                            Қ.Бижанова

 


    

https://www.instagram.com/p/CRlmkvWMa1P/?utm_medium=copy_link

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Отбасылық қарым-қатынастың баланың сөйлеуін дамытуға әсері қазақ

Мектепке дейінгі жас, басқалар сияқты, ересек адамға қатты тәуелділікпен сипатталады. Бала өмірінің алғашқы кезеңдерінде жақын ересектермен (анасы, әкесі, әжесі және басқалары) кездеседі және олардан және олар арқылы қоршаған әлеммен танысады, адамның сөйлеуін алғаш рет естиді, өз іс-әрекетінің объектілері мен құралдарын игере бастайды, содан кейін адами қатынастардың күрделі жүйесін түсінеді. Ата-аналар баланың тілінің дамуына үлкен әсер етуі мүмкін. Балалар өз сөздерін айналасында еститін сөйлеуге сәйкес құрастырады. В. Мухинаның пікірінше, ата-анасына және жақын адамдарына еліктеу (олармен сәйкестендіру), бала бейсаналық түрде өзінің табиғатына айналатын қарым-қатынас стилін қабылдайды. Сөйлеу мәдениеті бар отбасы балада қарым-қатынастың бірдей түрін қалыптастырады. Сөйлеу мәдениеті мен эмоционалды көріністері тұрғысынан тәртіпсіз отбасы баласында қарым-қатынастағы кемшіліктерін алады. Қазіргі отбасының жағдайы немен сипатталады? Әлеуметтанушылар, педагогтар, психологтар (и. в. Бестужев-Лада, а. в. Мудрик, и. с. Кон, Т. А. Маркова және т. б.) қазіргі отбасылар өте алуан түрлі, бірақ сонымен бірге келесі жалпы тенденцияларды бөліп көрсетеді: - отбасы құрылымы өзгереді. Көбінесе отбасы екі ұрпақтан тұрады – ата-аналар мен балалар. Толық емес отбасылардың саны өсуде (ата-анасының бірі жоқ), Бір баласы бар отбасылардың саны. Ата-әжелер әдетте бөлек тұрады және бұл ата-аналарға алдыңғы ұрпақтың тәжірибесін пайдалануға мүмкіндік бермейді; - отбасы ішіндегі қарым-қатынас, отбасылық рөлдер өзгереді. Әкесі қазіргі отбасының экономикалық басшысы болуды тоқтатады. Анасы алдыңғы қатарға шығады. Ата-ана билігінің емес, ата-ананың жеке басының беделі маңызды болады; - Отбасы тәрбие қызметін жүзеге асыруда қиындықтарға тап болады. Педагогикалық тұрғыдан дәрменсіз отбасылар тобы ерекшеленеді. [13] Мұнда қарым-қатынас тапшылығы (қарым-қатынастың сандық жағы) бірінші орынға қойылуы керек. Ата-аналар, көбінесе өздері білімді, мәдениетті, дамыған, баласымен қарым-қатынас уақытын барынша азайтады. Психологиялық әдебиеттерде анасы жұмысқа кетіп бара жатып, баланы күні бойы үйде жалғыз қамап тастаған жағдай сипатталған. Басқа жағдайда бала саңырау әжесінің қамқорлығында қалды. Үшіншіден, бала көршісіне "лақтырылды", ол негізінен оны дұрыс тамақтандыруға және қолынан инені, бірақ қайшыны немесе басқа қауіпті затты уақытында алуға қамқорлық жасады. Бірақ ересектер қарым-қатынас тапшылығын тудыратын, "іскерлік" (тамақтандыру, киім ауыстыру, ұйықтау және т. б.) қоспағанда, баламен барлық байланыстардан жалтаратын жағдайлар әсіресе тітіркендіргіш. д.), олар мұндай байланыстарға онша қызығушылық танытпағандықтан. Мұндай жағдайларда олар әрдайым баланы жасамауға және оны өздеріне қалдыруға көптеген себептерге ие-жұмыстан кейін шаршау, демалу қажеттілігі, үй шаруасының көптеген түрлері және т. б. әдетте, олар өздерін осы себептерге тез сендіре алады және балаға өзінен басқа уақыт бөлуге мүмкіндік бермейді қатаң минимум. Бұл себептердің өзі өте нақты: барлығы жұмыс күнінен кейін, дүкендердегі кезектерден кейін, тазалаудан, жуудан және басқа да үй жұмыстарынан кейін шаршайды. Дегенмен, баламен қарым-қатынасты барлық істер орындалатын уақытқа дейін кейінге қалдыруға болмайтынын түсіну маңызды. Сондықтан ол үшін күн сайын уақыт мүлдем қалмауы мүмкін. К. в. Бардин "егер сіздің балаңыз болса, онда онымен қарым-қатынас отбасылық міндеттер шеңберінде бірінші орында болуы керек"деп санайды. Балалар үшін екінші қолайсыз сәт, олардың жалпы дамуына да, әсіресе сөйлеудің дамуына да қатты әсер етеді, бұл отбасындағы жанжалды қатынастар, әсіресе егер олар ата-аналардың маскүнемдігімен нашарласа. Үнемі қорқыныш, депрессия, қуғын-сүргін жағдайлары баланың бүкіл өмірін осындай отбасында сүйемелдейді. Мұндай баланың өмірі азапталған жануардың өміріне ұқсайды. Оның әлі жетілмеген психикасы жай жарақат алды. Мұнда ата-аналардың дамушы әсері туралы айтудың қажеті жоқ. Сонымен қатар, көп жағдайда ол басым фактор ретінде әрекет етеді. Баланың сөйлеуінің жалпы дамуына қатты әсер ететін келесі мәселе-қарым-қатынастың жеткіліксіздігі (қарым-қатынастың сапалы жағы). Қарым-қатынас ұзақ уақытқа созылуы мүмкін, сондықтан тапшылық туралы айтудың қажеті жоқ сияқты, сонымен бірге өте кедейленген. Интеллектуалды немесе эмоционалды түрде кедейленген. Немесе көбінесе екеуінде де бірден. Интеллектуалды қарым-қатынастың сарқылуы әдетте отбасының интеллектуалды өмірінің төмен деңгейінің табиғи салдары болып табылады. Қарым-қатынас сапасы ата-аналардың біліміне тікелей байланысты. "Білімі төмен "және" білімді " балаларымен әртүрлі тілдерде сөйлеседі. Біріншісінде сөйлеу кедей, сөйлемдер құрғақ, грамматикалық тұрғыдан әрдайым дұрыс бола бермейді, қазіргі заманның формалары басым. Оның көмегімен күрделі сезімдерді, ойларды жеткізу, балаға құбылыстар мен әрекеттердің себептерін түсіндіру қиын. Бұл шектеулі кодты сөйлеу деп аталады. Ана неғұрлым білімді болса, соғұрлым ол күрделі тілдік құрылымдарды, әр түрлі уақыттағы жалпы сөйлемдерді қолданады. Бұл күрделі кодты сөйлеу. Мұндай ана егер телефонмен сөйлесуге кедергі келтіретін баланы тыныштандыру керек болса, ол: "үндемеңіз, өтінемін, бір минут. Мен телефонмен Сөйлесуім керек". Ал шектеулі коды бар тілде бұл: "үндеме!» Сонымен қатар, егер үйде кітаптар болмаса, егер бала отбасы мүшелерінің ешқайсысын оқымаса, ересектер оқығандары туралы әсер алмаса, егер олардың мүдделері заттарды алу және көршілеріне "сүйектерді" жуу арқылы шектелсе, онда жеті жалпы интеллектуалды деңгей төмен, сондықтан оны күту қиын баламен интеллектуалды толыққанды қарым-қатынас. Мектепке келетін қалыпты баланың сөздік қоры әдетте 4-5 мың сөзден тұрады. Бірақ анасы баламен қарым-қатынаста екі-үш жүз сөзден тұратын отбасылар кездеседі. Сөздік қорының кедейлігінен басқа, таза сандық тұрғыдан сапалы кедейлік бар: бала өзінің дамыған құрдастары жақсы білетін сөздің көптеген мүмкіндіктерін білмейді-сөзді тікелей және бейнелі түрде қолдану, сөздің эмоционалды бояуы және т. б. Қарым-қатынастың интеллектуалды кемістігі эмоционалды кемістікпен тығыз байланысты. Тағы да, бұл, әдетте, отбасының эмоционалды өмірінің нашарлауының салдары. Мұндай отбасында балалар ештеңеге таңдануға, ештеңеге таңдануға дағдыланбаған, өйткені мұндай таңдану сезімі ересектерге жат. Олар басқа адамның сөздерінде әзіл-оспақ сезіне алмайды, олар күлкілі ережелерді түсінбейді, әзілмен айтылған сөздерді сөзбе-сөз қабылдайды. Тіпті бұл балалар сирек күледі-өйткені олар үйретілмеген және заттардың күлкілі жағын қалай көруге болатынын білмейді. Айтпақшы, бұл бір қарағанда көрінетіндей зиянсыз емес. Күлкі, В.А. Сухомлинский дұрыс атап өткендей, таным арналарының бірі, оның әртүрлілігінде адам алдында Әлем ашылатын көзқарастардың бірі. Егер бұл арна жабық болса, ой толығымен дамымайды. Сонымен қатар, өмірдің алғашқы жылдарынан бастап көптеген балалардың өміріне компьютер, теледидар кіреді. Негізгі экран әженің ертегілерін, анасының бесік жырын, әкесімен сөйлесуді көбірек ауыстырады. ЮНЕСКО мәліметтері бойынша, қазіргі 3-5 жастағы балалардың 93%-ы экранға аптасына 28 сағат, яғни күніне шамамен 4 сағат қарайды, бұл ересектермен қарым-қатынас уақытынан әлдеқайда жоғары. Алайда, бұл" қауіпсіз " әрекет үлкен қауіп-қатерге толы. Олардың бірі – сөйлеуді дамытудағы артта қалу. Соңғы жылдары ата – аналар да, тәрбиешілер де сөйлеу дамуының кешігуіне шағымдана бастады-балалар кейінірек сөйлей бастайды, аз және нашар сөйлейді, олардың сөйлеуі нашар және қарабайыр. Балабақшаның әр тобына арнайы логопедиялық көмек қажет. Мұндай көрініс тек біздің елде ғана емес, бүкіл әлемде байқалады. Арнайы зерттеулер көрсеткендей, қазіргі уақытта 4 жастағы балалардың 25 % - ы сөйлеу дамуының бұзылуынан зардап шегеді. 70-ші жылдардың ортасында сол жастағы балалардың тек 4% - у сөйлеу тапшылығы байқалды. Соңғы 20 жылда сөйлеу бұзылыстарының саны 6 еседен астам өсті! Бұл балалардың сөйлеу тілінің даму деңгейіне отбасылық қарым-қатынастың негізгі қолайсыз факторлары: қарым-қатынастың жетіспеушілігі, отбасындағы жанжал қатынастары, ата-аналардың маскүнемдігі, отбасының интеллектуалды және эмоционалды өмірінің нашарлығына байланысты қарым-қатынастың жеткіліксіздігі, теледидарды шексіз көру. Жақсы сөйлеу-балалардың жан-жақты толыққанды дамуының маңызды шарты. Баланың сөйлеуі неғұрлым бай және дұрыс болса, оған өз ойын айту оңайырақ болады, қоршаған шындықты білуде оның мүмкіндіктері кеңейеді, құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынас мағыналы және толыққанды болады, оның психикалық дамуы соғұрлым белсенді болады. Сондықтан балалардың сөйлеуін уақтылы қалыптастыру, оның тазалығы мен дұрыстығы туралы қамқорлық жасау, осы тілдің жалпы қабылданған нормаларынан кез-келген ауытқулар болып саналатын әртүрлі бұзушылықтардың алдын алу және түзету өте маңызды. Қарым-қатынас қабілеттерін дамыту отбасында, ата-аналармен, бауырлармен, ата-әжелермен күнделікті қарым-қатынаста басталады. Отбасындағы қарым-қатынас сипатының даму психологиясына және баланың сөйлеу дағдыларын дамытуға әсері орасан зор. Бұл жағдайда басты міндет – балаға қарым-қатынас жасауды үйренуге көмектесу, оның қалауын, білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
педагог -психолог Алиева Э.С.
 


Текст