АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "БІРЖАН САЛ АУДАНЫ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫ №5 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОМУННАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №5, ГОРОД СТЕПНЯК, РАЙОН БИРЖАН САЛ" УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2023  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  41  қызметтер көрсетілді.

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  41.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 17.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.

2023 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2023 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

 

"Дамуында проблемалары бар балалармен жасөспірімдерді оңалту және бейімдеу" мемлекттік қызмет көрсету бойынша 2024 жылғы қоғамдық талқылау

Ақмола облысы білім басқармасының "Біржан сал ауданы Степняк қаласы №5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ-нің  2024 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есебі

 

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2024 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

  1. Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2024  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  49  қызметтер көрсетілді.

  1. «Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  49.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 19.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2024  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі. 2024 жылы мемлекеттік қызметті сапалы көрсету үшін 2 компьютер және 1 принтер сатып алынды, сонымен қатар ақпараттық бұрыш жасалды.

2024 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 3 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2024 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

Біржан сал ауданы, Степняк қаласы,

№ 5 ППТК меңгеруші                                                            Қ.Бижанова

 


    

https://www.instagram.com/p/CRlmkvWMa1P/?utm_medium=copy_link

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Мектепке дейін бір жыл"

«До школы один год».

 

 Уже через год ваш малыш станет первоклассником. Задайте себе наивный вопрос: "Умеет ли он говорить?" - и дайте на него правильный ответ. Возможно, вам придется задуматься... Ведь ответ на этот вопрос не так прост, как кажется на первый взгляд...

   Готовность или неготовность ребенка к началу школьного обучения определяется уровнем его речевого развития: именно при помощи речи ему предстоит усваивать (и усвоить) всю систему знаний.

   Человеческую речь можно поделить на устную и письменную. Если устной речью шести - семилетний малыш овладел до школы, то письменной (а точнее чтением и письмом) - ему еще только предстоит овладеть.

    Простая закономерность: чем лучше развита у ребенка ко времени поступления в школу устная речь, тем легче ему овладеть чтением и письмом.

   У детей довольно часто наблюдается нерезко выраженное отставание в речевом развитии, которое в дошкольном возрасте обычно не привлекает к себе особого внимания, но в дальнейшем значительно затрудняет овладение письмом и приводит к появлению специфических ошибок. Поэтому очень важно выявить даже самые незначительные отклонения в развитии речи дошкольника и успеть их преодолеть до начала обучения грамоте. Иногда требуется помощь специалистов, например психолога и логопеда,

    Как  же определить: Насколько высока речевая готовность к школе у  Вашего ребенка? Есть ли какие-то трудности и проблемы, которые за год до поступления в школу, можно и нужно скорректировать? Нужна ли ребенку помощь логопеда? Чтобы ответить на этот вопрос нужно оценить речь ребенка по нескольких параметрам:        

•        Правильность произношения. До начала обучения грамоте ребенок должен научиться правильно и четко произносить все звуки. Недопустимо наличие в его речи полных звуковых замен (СОЛНЫСКО вместо СОЛНЫШКО, ПАЛТА вместо ПАРТА). Такого рода дефекты в произношении звуков обычно отражаются на письме, и тогда в тетрадях Вашего малыша будет множество ошибок.

•        Наличие фонематического слуха. Фонематический (речевой слух) - умение слышать и различать, дифференцировать звуки родного языка.

   Для его оценки предложите ребенку записать несколько слов - не буквами, а кружочками. Сколько звуков в слове - столько и кружков. Например, слово "дом" надо изобразить тремя кружками, слово "мама" - четырьмя. Проверьте, правильно ли ребенок понял задание, а затем диктуйте ребенку слова, чтобы он записывал их в виде кружков.

•        Умение различать звуки. Четкое различение на слух всех звуков речи является одной из необходимых предпосылок овладения грамотой. Запись любого слова предполагает умение определить каждый входящий в его состав звук и обозначить его соответствующей буквой. Если некоторые звуки кажутся ребенку одинаковыми, во время письма он неизбежно будет затрудняться при выборе соответствующих этим звукам букв (и делать ошибки).

    Например, если малыш не различает на слух звуки Б и П, он не будет знать, какая первая буква (Б или П) должна быть написана в слове БАЛКА или в слове ПАЛКА. Исследование слуховой дифференциации звуков проводится по специально подобранным картинкам (названия предметов, изображенных на них, различаются только одним проверяемым звуком).

•        Дети должны знать и правильно употреблять термины «звук», «слог», «слово», «предложение», звуки гласный, согласный, звонкий, глухой, твердый, мягкий. Оцениваются умение работать со схемой слова, разрезной азбукой, навыки послогового чтения.

   Состояние словарного запаса. У ребенка старшего дошкольного возраста словарный запас должен составлять не менее 2000 слов (у некоторых детей он превышает 5000 слов). В нем должны быть представлены основные части речи: существительные, глаголы, прилагательные, числительные, местоимения, наречия, предлоги, сочинительные и подчинительные союзы.

•        Сформированность грамматических систем. Это, по сути, выяснение вопроса, овладел ли ребенок существующими в языке закономерностями словоизменения и словообразования. Грамматической системой словоизменения ребенок с нормально развивающейся речью обычно овладевает к четырем годам, а системой словообразования - к семи.

   Эти сроки довольно условны. Иногда даже семилетний малыш говорит: "доехал метром", "под пальтом - свитер", "горячее кофе", "ложить карандаш", "бежи быстрее", "пурганистый день", "велосипедник - человек, который едет на велосипеде" и т. д. (Если родители сами говорят правильно, такого практически не бывает).

   Проверка сформированности у ребенка грамматических систем важна потому, что даже очень большой словарный запас не решает проблему полноценности устной речи. Важно также умение активно пользоваться имеющимися словами, строить из них предложения и связные высказывания, поскольку лишь при этом условии можно достаточно ясно выражать свои мысли. А для правильного построения предложений необходимо умение грамматически верно согласовывать слова между собой.

•        Владение связной речью. Под связной речью принято понимать такие развернутые (состоящие из нескольких предложений) высказывания, которые позволяют четко и последовательно излагать свои мысли. Без свободного владения связной речью процесс школьного обучения немыслим (вспомните хотя бы об обычных ответах на уроке), поэтому, о ее развитии у ребенка необходимо беспокоиться уже в дошкольном возрасте.

   Рассказы принято подразделять на фактические и творческие.

 Первые, как показывает название, передают реальные события (факты) –

 на основе их непосредственного восприятия, или по памяти.

 Вторые строятся при активном участии творческого воображения,

благодаря чему могут дополняться какими-то деталями  не существовавшими

 в реальной ситуации.

           По форме рассказы могут быть описательными и сюжетными. Важно, чтобы дети умели правильно и последовательно излагать  свои мысли, составляя предложения; умели отвечать на вопросы полными развернутыми ответами.

ЕСЛИ ДЕТИ ОВЛАДЕЛИ ВСЕМИ ПЕРЕЧИСЛЕННЫМИ КОМПОНЕНТАМИ УСТНОЙ РЕЧИ, ТОГДА МОЖНО ГОВОРИТЬ О РЕЧЕВОЙ  ГОТОВНОСТИ К ДАЛЬНЕЙШЕМУ ОБУЧЕНИЮ В ШКОЛЕ, ГДЕ НА ОСНОВЕ УСТНОЙ РЕЧИ ФОРМИРУЕТСЯ ПИСЬМЕННАЯ РЕЧЬ.

 

 

Логопед КППК №5:

Бибулаева Ж.Т.

 

 

 

Жаңартылған күні: 27.03.2025 11:03
Құрылған күні: 27.03.2025 11:03

Текст