АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "БІРЖАН САЛ АУДАНЫ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫ №5 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОМУННАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №5, ГОРОД СТЕПНЯК, РАЙОН БИРЖАН САЛ" УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2023  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  41  қызметтер көрсетілді.

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  41.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 17.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.

2023 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2023 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

 


    

https://www.instagram.com/p/CRlmkvWMa1P/?utm_medium=copy_link

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Үйдегі дыбыстарды автоматтандыру»

Ата-аналарға арналған кеңес:
"Үйдегі дыбыстарды автоматтандыру»

Мақсаты: ата-аналарды үйдегі дыбыстарды автоматтандыру принциптері мен әдістерімен таныстыру.

Кеңес беру барысы

1. Кіріспе әңгіме.
Логопедтің сабақтарына үнемі қатысып, мектеп жасына дейінгі баланың дыбыстық айтылуы логопедтің кеңсесінде (немесе дұрыс қайталауды сұрағанда) дыбыстар анық болған кезде "кеңсе сөйлеу" сипатына ие болуы мүмкін, ал еркін сөйлеуде бала сол дыбыстарды бұрмалайды. Бұл дыбысты айтуды түзету процесі "автоматтандыру" кезеңінде екенін көрсетеді. Бұл кезеңнің өту жылдамдығы жеткізілген дыбыстарды автоматтандыруға бағытталған үй тапсырмаларының жиілігіне байланысты. Ең дұрысы, күніне кем дегенде 5-15 минут автоматтандыру бойынша күнделікті сабақтар қажет.

2. Жалпы ережелер.
Дыбысты автоматтандыру-оны буындарға, сөздерге, сөйлемдерге, үйлесімді сөйлеуге енгізу. Физиологиялық тұрғыдан алғанда, дыбысты автоматтандыру кезеңі әр түрлі сөйлеу материалында шартты-рефлекторлық сөйлеу-мотор байланыстарын бекіту болып табылады. Берілген дыбыс әлі де өте нәзік, арматурасыз шартты рефлекторлық байланыс тез бұзылуы мүмкін.
Берілген дыбысты автоматтандыруға бала оны оқшауланған түрде дұрыс және анық ұзақ немесе бірнеше рет қайталаған кезде, яғни логопед мұғалім бұл дыбысты балаға "қойған"кезде ғана өтуге болады. Ешбір жағдайда дыбыстар мен сөздерге әлі анық айтылмаған дыбыс енгізілмеуі керек, өйткені бұл тек дұрыс емес дағдыларды шоғырландыруға әкеледі және айтылымды жақсартуға мүмкіндік бермейді.
Дыбысты автоматтандыру қарапайымнан күрделіге, қарапайымнан күрделіге дейінгі принцип бойынша жүзеге асырылады және қатаң ретпен жүзеге асырылады:
* буындардағы дыбысты автоматтандыру (Тікелей, кері, дауыссыз дыбыстардың тіркесімімен);
* сөздердегі дыбысты автоматтандыру (сөздің басында, ортасында, соңында);
* сөйлемдердегі дыбысты автоматтандыру;
* таза тілдердегі, жаңылтпаштар мен өлеңдердегі дыбысты автоматтандыру;
* қысқа, содан кейін ұзақ әңгімелерде дыбысты автоматтандыру;
* ауызекі сөйлеудегі дыбысты автоматтандыру.
Жаңа материалға тек алдыңғы материал игерілген жағдайда ғана өтуге болады.

3. Сөйлеудегі дыбыстарды автоматтандырудың кезеңдері мен әдістері.
Буындағы дыбысты автоматтандыру.
Буын-бұл сөзбен салыстырғанда қарапайым сөйлеу бірлігі. Сонымен қатар, буындар мағынасыз, осыған байланысты балада сөздердің айтылуының стереотиптері жоқ, бұл оларды автоматтандыруды жеңілдетеді.
Дыбыстарды автоматтандыру тікелей ашық буындардан басталады, содан кейін кері және жабық буындарда жалғасады. Кейінірек дауыссыз дыбыстардың буындары бар дыбыстардың айтылуы жасалады.
Мысалы, [С] дыбысын слогдарда автоматтандыру кезінде біз бекітілген дауыссыз дыбысты [А], [ы], [о], [у] дауысты дыбыстармен, алдымен тікелей слогдарда: са, Са, со, су, содан кейін кері буындарда: ас, ыс, ос, үс, одан әрі дыбыс дауысты дыбыстардың арасында болатын буындарға қосамыз: аса, аса, асо, асу, ыса, және, ақырында, дауыссыз дыбыстардың түйісуі бар буындарға (балада бұзылмаған дауыссыз дыбыстар алынады): жүз, жүз, спа, СМА, сны, СҚО.
Сөздердегі дыбыстарды автоматтандыру.
Сөздерді автоматтандыру алдымен буындарға (sa – Garden) сүйене отырып жүзеге асырылады. Бастапқы кезеңдерде бұл дыбыс сөздің басында, содан кейін дыбыс сөздің соңында және ортасында болатын сөздердің айтылуы бекітіледі.
Дыбысты автоматтандыру үшін шағылысқан қайталау, суреттегі сөздерді өздігінен атау, сөздерді оқу әдістері қолданылады.
Баланы осы дыбысы бар сөздерді іздеуге бағыттайтын тапсырмалар пайдалы (осы дыбысы бар сөздерді ойлап табу).
Шығармашылық жаттығуларды, ойындарды енгізуге тырысыңыз, жеке сөздерді айтудан бастап олармен фразалар мен қысқа сөздерді құруға көшіңіз.
Дыбысты сөзбен автоматтандыру-бұл ұзақ жүйелі жаттығуды қажет ететін жаңа дағдыларды дамыту. Сондықтан, сөздегі дыбыстың әр позициясы үшін – басында, ортасында, соңында-20-30 суретті таңдаңыз (сіз өзіңізді сызбалық түрде тарта аласыз). Бір сабақта 10-16 сөз беріледі, олардың әрқайсысы автоматтандырылған дыбыс шығарумен 4-5 рет айтылады (ол ұзақ және шамадан тыс айтылады).
Бұл кезеңде дыбыстық талдау мен синтездің күрделі формалары, сөздегі дыбысты бөлу, басқа дыбыстарға қатысты оның орнын анықтау қабілетін қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізіледі (қандай дыбыстан кейін, қай дыбыстың алдында). Бұл жұмыс автоматтандыру процесінің тиімділігіне ықпал етеді. Сөздің дыбыстық құрылымын нақты және тез анықтай білу автоматтандыру кезеңінің дұрыс және жылдам өтуі үшін қажет.
Сөйлемдердегі дыбысты автоматтандыру.
Сөйлемдердегі дыбысты автоматтандыру сол ретпен өңделген сөздер негізінде жүзеге асырылады. Бастапқыда дыбыстың қалыпты қосылуы бар сөйлемдер ұсынылады, болашақта автоматтандыру осы дыбыспен қаныққан сөйлеу материалында жүзеге асырылады (сөйлемнің әр сөзінде автоматтандырылған дыбыс бар).
Таза тілдердегі, тілдер мен өлеңдердегі дыбысты автоматтандыру.
Балаларға таза тілді, тілдің бұрылыстары мен өлеңдерін қайталау немесе жаттау ұсынылады.

4. Үйде жеткізілген дыбыстарды автоматтандыруға арналған ойындар.
Балаңызбен ойнауды үйреніңіз, ол үшін кез-келген сәтті қолданыңыз.
Жұмыс дыбыспен, оның ден қою актілерімен, өзіндік сөйлеу - бұл әзірлеу, жаңа күрделі физикалық, аффективті, эмоционалды. Кез-келген шеберлік сияқты, ол күш-жігерді, уақытты және сабақтарда, соның ішінде үй тапсырмаларын орындау кезінде белгілі бір жүйені қажет етеді.
Мен сізге сөздегі дыбысты автоматтандыру кезеңінен бастап қолдануға болатын бірнеше қызықты ойындарды ұсынамын.
"Жұмбақтар»
Бұл ойын үшін сізге қажет: 6-7 сурет немесе ойыншықтар, олардың атауында бекітілген дыбыс жасырылады. Баламен бірге оларды атаңыз, дауыспен қажетті дыбысты таңдаңыз. Содан кейін олардың кез-келгенін сипаттаңыз, бала не туралы екенін біліп, қажетті суретті немесе ойыншықты атауы керек. Ойынды бірнеше рет қайталаңыз. Енді балаға көшбасшы рөлін ұсыныңыз. Сіздің ықтимал қателіктеріңіз баланың ойынға деген қызығушылығын арттырады.
"Не болмады?»
Сіз бірдей суреттерді немесе ойыншықтарды пайдалана аласыз. Балаңызға суреттерді тағы бір рет мұқият қарап, оларды атаңыз, есте сақтаңыз және көзіңізді жабыңыз. Осы уақытта бір немесе екі суретті алып тастаңыз. Бала көзін ашып, не болмағанын айтуы керек. Баламен рөлдерді өзгерту арқылы ойынды бірнеше рет қайталаңыз.
"Не өзгерді?»
Бұл алдыңғы ойынның нұсқаларының бірі. Сіз суреттерді орындарға өзгерте аласыз, оларды алып тастай аласыз, суреттерді кері жағына аударып, жаңаларын қоса аласыз. Бала барлық өзгерістер туралы айтуы керек.
"Артық не?»
Суреттерді әртүрлі белгілер бойынша топтастыруға болатындай етіп таңдаңыз (сіз лотодағы суреттерді олардың атауында қажетті дыбысы бар суреттерді таңдап пайдалана аласыз). Балаңыздан артық затты тауып, атауын сұраңыз және өз таңдауын түсіндіріңіз.
Суреттерді топтарға әр түрлі жолмен біріктіруге болады. Мысалы, сілеусін-сиыр-қарға-жираф-зымыран. Осы сериядан сіз "зымыранды" - тірі емес, содан кейін "қарға" - құс, содан кейін "сиыр" - үй жануарларын алып тастай аласыз. Қалған екі сурет (жираф пен сілеусін) баланы бір-бірімен салыстырып, олардың қалай ұқсас және қалай ерекшеленетінін айтуға шақырыңыз.ұқсас екі заттың ерекшеліктерін табуға және егжей-тегжейлі сипаттауға тырысыңыз.
"Біздің айналамыздағы сөздер»
Балаңыздан айналаны мұқият қарап, қажетті дыбыс жасырылған барлық заттарды атаңыз. Сөздерді кезекпен атаңыз, кейде қателесуді ұмытпаңыз және балаңызға қателіктеріңізді байқап, оны түзетуге мүмкіндік беріңіз.
Содан кейін ойынды қиындатыңыз - белгілі бір тақырып бойынша бекітілген дыбысы бар сөздерді есте сақтаңыз: "[p] дыбысы бар жануарларды атаңыз" (зебра, мүйізтұмсық, жолбарыс, пантера, кенгуру, жираф) немесе "қысқы "сөзді [c] дыбысымен атаңыз" (қар, снеговик, Ақшақар, булфинч, Қарлығаш, суық, шана).
Сіз бұл ойынды кез-келген жерде кез-келген бос минутты қолдана отырып ойнай аласыз: Балабақшаға барар жолда, көлікте, кезекте. Үйде бұл ойынды доппен ойнауға болады.
Бірте-бірте, өзі байқамай, бала бекітілген дыбысты тек жеке сөздермен ғана емес, фразалармен де дұрыс айта бастайды. Сөйлемде қажетті дыбыспен мүмкіндігінше көп сөздер болуы керек. Баланың өзі алдымен сіздің көмегіңізбен, содан кейін онсыз сөз тіркестерін ойлап тапса жақсы. Егер сіз қысқа, көңілді өлеңдер алсаңыз, одан да жақсы. Олар оңай запоминаются, бала қуана әңгімелейді олардың барлығына - жақындарына.
Бала үшін ең пайдалысы - бірлескен іс-шараларға деген шынайы қызығушылық, оның жетістіктері үшін қуаныш. Сабақтар Балаға қуаныш әкелсін-нәтиже көбіне осыған байланысты.

Жаңартылған күні: 15.01.2021 12:23
Құрылған күні: 15.01.2021 12:23

Текст