АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "БІРЖАН САЛ АУДАНЫ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫ №5 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОМУННАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №5, ГОРОД СТЕПНЯК, РАЙОН БИРЖАН САЛ" УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2023  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  41  қызметтер көрсетілді.

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  41.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 17.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.

2023 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2023 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

 


    

https://www.instagram.com/p/CRlmkvWMa1P/?utm_medium=copy_link

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

балалардың қорқынышы

Мүмкін, басқа жағдайда, баланың тәжірибесін түсінбеу баланың қорқынышындағыдай айқын көрінбейді. Әкесі, сенімді және шешуші адам, ұзын, кең жүзді он жасар ұлын қабылдауға алып келді. Тіпті ата-анасы ұл көреді мүмкін емес бір бөлмеде, ал оның қалуға бір пәтерде жоқ және сөйлеу. Ол тек түнгі жарықпен және жатын бөлмесінің жартылай ашық есігімен ұйықтайды. Егер түнде оянса, ата-анасына жүгіреді. Ана жинақтайды ұлының өзіне в постель, ол засыпает. Бала эмоционалды, әсерлі, мейірімді, мейірімді. Деп хабарлады ана, эмоционалдық, дабыл, застенчивой. Әкесі жігерлі, сенімді, отбасын асырайды, бірақ көбінесе ұзақ іссапарларда. Әйелдің әсерлілігі мен қорғансыздығын түсінеді және қабылдайды. Әлсіздік, ұлындағы "нюни" қатты айыптайды.


Әкесімен әңгімеде ұлы алты жасында оны өзімен бірге аң аулауға апарғаны белгілі болды. Түнде ол ұйықтап жатқан ұлын аң ауласында жалғыз қалдырып, жолдастарымен бірге орманға кетті. Олар қайтып келгенде, бала үстелдің астына отырды, басын көрпемен жауып тұрды. Олар күлді, жұбатты:"тағы да осылай қаласың және еркек боласың". Содан бері балада қорқыныш пайда болды. Әкесі ағаштар, саятшылар сөйлейтін, қарайтын, еститін ертегілерде мазасыз ана тәрбиелеген әсерлі баланың қандай қасіретке ұшырағанын түсінбеді. Ол қараңғыда оянды. Ешкім жоқ. Ол терезеге, ал терезеден тыс қасқырлар мен аюлар бар түнгі қысқы орман. Ағаштар мен бұталар қозғалады, терезеге жақындайды. Үйдің бұрышында біреу жылап, күңкілдейді. Бала үшін ұзақ және қорқынышты болды, ол үстелдің астында бірнеше сағат отырды.

Ойлап қарасақ, бұл ересектер соңына дейін ойланбайды, қалай мучителен қорқыныш балалар. Ымыртта, қараңғылықта баланың қиялы перделерді қозғалатын елестерге айналдырады, объектілерге табиғаттан тыс мүмкіндіктер береді, оларды рухтандырады. Ескі шкаф дірілдейді және шағымданады, тіпті оның бүйірлеріндегі сызаттар мен тыртықтар үшін қауіп төндіреді немесе жалғыз баланы үнсіз бақылайды. Қараңғылық қорқынышы ежелгі, Мәңгілік. Бала үшін қараңғылық тірі, аузы мен көзі бар. О, бұл ауыз бен көз! Бес жастан тоғыз жасқа дейінгі балалардың суреттерінде құбыжықтар мен жыртқыш аңдардың аузы мен көздері әрқашан ерекшеленеді. Көз отырады, ал аузына төніп тұр жұтып.

Джордж Сэнд қорқыныш балалардың ең үлкен моральдық азабы деп санайды, П.Лотидің балалық шағында ымырт кезінде алғаш рет көрген әсерлері туралы: "ол қара-жасыл, дерлік қара болды; ол тыныш, опасыз, сіңіруге дайын болып көрінді; ол қайнап, бір уақытта барлық жағынан көтеріліп, зұлымдық пен арамдыққа қарады". Бала қорқынышқа сыни емес. Оның ақыл-ойы әлі де жаман кеңесші. Пайда болған қорқыныш тез өсуде, ал бала пассивті түрде азап шегеді немесе қозғалтқыш дауылына түсіп, Құлыпталған есікке соғылады.

Жақында ғана сөз болған баланы әкесі бір түнде неврозға айналдырды, дегенмен мұндай нәтижеге дайын болу аналық мазасыздыққа толы болды.

Тағы бір әкесі қорқынышты ұлын "қайта тәрбиелеуге" шешім қабылдады. Әйелінің іссапарға кетуін пайдаланып, ол кешке алты жасар баланы жалғыз қалдырып, оны кілтпен жауып тастады. Бала теледидарды қосып, әкесін күтті. Егер олар есікке қоңырау шалса, ол кереуеттің астына тығылды. Бірде кептелістер жанып кетті. Әкесі, өкінішке орай, кідірді, ал бала қараңғыда оны төсек астында күтіп тұрды, тіпті өзін-өзі көрсетпеу үшін жылаудан қорқады. Әкесі қайтып келгенде, жарықты түзетіп, қосып, баласын төсегінің астынан алып тастады, бала оның қолында үнсіз ұйықтап қалды, бірақ түсінде ол жүгірді, жүгіруге асықты, оянып, әкесін танымады. Таңертең ол сөйлей алмады және үш күн үнсіз қалды - кекіру қатты айтылды. Мен сөйлеу бұзылыстарымен, қараңғылық пен жалғыздықтан қорқумен күресуге тура келді. Бала анасын бір қадам да жібермеді. Мен ұлынан қорқатын әкемді емдеуге тура келді. Бұдан былай ол өзінің кез-келген ісіне араласудан қорықты, ұзақ уақыт бойы кез-келген тәрбие әрекетінен бас тартты.

Бірінің әкесі пациенттердің ойнаған үш жылдық бағдарламамен орындалуда жағымсыз жасырынбақ да лесопарке. Ағаштың артына тығылып, ол кенеттен бұталардың арасынан шыққан иттің баланы қағып кеткенін байқамады. Әкенің абайсыздығы ауруға әкелді: бала түсінде айқайлап, жылай бастады, иттерден қорқуды бастады, ата-анасы үйде болса да, бөлмеде жалғыз қалуды тоқтатты. Емделуге ол тап қазір бесжылдық. Ата-аналардың абайсыздығы осындай салдарға әкеледі. Бірақ Авиценна баланың қатты ашулануына, үлкен қорқынышқа немесе терең қайғыға түсуіне жол бермеу керек деді.

Балалардың қорқыныштары мәселесінде үш мәселе маңызды. Біріншіден, балаларды ешқашан ештеңемен және ешкіммен мойынсұну үшін қорқытпау керек: ағасы да, қасқыр да, орман да емес. Бір нәрседен қорқу-өлімнен қорқу! Сабақ уақытында сіз балаға нақты қауіп-қатерді көрсетесіз, бірақ ешқашан қиялға, ойлап табуға болмайды, оны мойынсұну үшін қорқытпаңыз. Қорқынышпен тәрбиелеу-қатал тәрбие. Оның салдары - мазасыз күдік, шамадан тыс сақтық, енжарлық және шығармашылықты басу.

А. Валлон "іс-әрекеттен ойға" кітабында осындай жағдайды келтіреді. Ре-бенктың қолында бір жылдан сәл асқан кезде шыбын ауылы болды. Атасы, әрине, сүйікті немересі, кешірілмейтін абайсыздықты көрсетті:"сақ бол, ол сені қазір жейді". Ол қалжыңдады. Бірақ біраз уақыттан кейін баланың қолына нан үгіндісі жабысқан кезде, ол біраз уақыттан кейін шыбындардан қорғау үшін қолына қолғап киюге мәжбүр болды. Тағы бірнеше осындай "әзілдер" -және балада невроз, түнгі армандар, жеке тұлғаның мазасыз-күдікті дамуы бар. Мұның бәрі-өлімнен қорқу.

Екіншіден, ата-аналар баланы қорқыныш үшін ешқашан ұятқа қалдырмайды. Баланың қорқынышын мазақ ету де қатыгездік. Ұят пен қорқыныш өзара байланысты. Ұят сезімінен келеке-мазақтың әсерінен бала қорқынышты жасыра бастайды, бірақ ол жоғалмайды, бірақ күшейеді. Бала ата-анасы болғанына қарамастан, қорқынышпен жалғыз қалады. Егер ересек адам балаға қорқыныштан арылуға көмектеспесе, қорқыныш баланың психикасын құлдыққа түсіреді және ол өзін жалғыз, қорғансыз сезінеді. Ата-анасының көмегінен айырылған қорқыныштан арылу үшін ол жаман әдеттер ретінде қалыптасатын әрекеттерге жүгінеді: ол тілін, саусағын және т.б. сора бастайды. Балада қорқыныш өсіп келеді, бұл неврозға қауіп төндіреді.

Әйелдер ер адамдарға қарағанда ауырсынуды жақсы қабылдайды және қорқынышты жеңеді, өйткені олардың қорқыныштары, балалық шақтағы азаптары туралы ешкім күлмейді, олардың қорқыныштары түсініледі, олар кешіріледі және қорқыныштың табиғатын түсіндіруге тырысады.

Үшіншіден, бала ешқашан өзіне таныс емес ортада, күтпеген, қорқынышты көрінуі мүмкін жағдайда жалғыз қалмайды. Бала белгісіз нәрсені тек ересек адамның қасында зерттейді.

Лиделлдің эксперименті айқын. Екі бала, үш апталық егіздер, анда-санда электр тогының соққысын бастан өткерді. Анасының қасындағы бала сынаққа салыстырмалы түрде сабырлы түрде шыдады. Козленок, ол бұл жасады өзімен бірге қуанып, жалғыздықта, в ужасе забивался бұрышы. Біраз уақыттан кейін балалар табынға жіберілді. Екі жылдан кейін бұл жануарлар, қазірдің өзінде ересектер, бірдей сынақтарға ұшырады. Үш аптадан кейін анасының қасында электр тогының соғуын бастан өткерген ешкі және эксперимент қайталанған кезде процедураны өте тыныш өткізді. Екіншісі эксперимент жүргізілген бөлмеге кіргеннен кейін ингибирленіп, қорқып кетті.

Этологияда-жануарлар туралы ғылымда-жасына байланысты қауіптерге жауап берудің келесі түрлері келтірілген. Балапандар қимылсыз қатып, айқайлайды. Құтқарылудың барлық үміті-ана. Өсе келе олар қашуға тырысады. Аналық аңның жасына жеткенде, олар қорғаныстың ең жақсысына - шабуылға көшеді. Тағы да, егер жануар анасыз өссе, ол көбінесе ересек адам ретінде нәрестелік қорғаныс реакциясын - тыныштық пен жылауды сақтайды. Балалық шағында қорғансыз жануар ересек қорғаныс формаларына ертерек ауысуы керек сияқты. Жоқ! Анасыз олар өндірілмейді. Балаларда бұл өте маңызды, өйткені оқу, өмірге дайындық өте қиын. Балаға лишенному көмек, ата-аналардың білу мир без артық қорқыныш.
Қорқыныш даналық пен парасаттылықпен қорғалған. Қорқынышқа бейімділік мейірімділікпен жеңіледі. Мысалы, балалар ұйықтап жатқанда жиі қорқады, өйткені олар қараңғылық пен жалғыздыққа тап болады. Жиі, борясь-бабына страхами балалар актілерінде, деп тәрбиелейді ерлік, баланың төсейді в постель, тілейді тыныш түн шығады және қайтарылмайды. Үшінші түнде бала жылап, қоңырау шалуды тоқтатады. Мен бұл әдіспен келіспеймін және оны қатыгездік ретінде қабылдаймын. Бала ұйықтап жатыр, бірақ ұйықтап жатыр, қорқыныштан шаршады. Ол батыл болмайды. Керісінше, бала кезінен бір рет қорқатын адам өседі. Мұндай балаға невроз жиі қауіп төндіреді. Қолайлы ойымша келесі жолы: уложив баланың ұйықтау сіз удаляетесь, бірақ оның зов сол возвращаетесь, обещаете, не бітіріп ісі сұраған қызметті орнату мүмкіндігі туады және посидите онымен. Сіз қасындасыз, бірден қоңырау шаласыз. Ол тыныш, ол сізді қорқынышсыз күтеді және тыныш ұйықтайды.

Балалардағы қорқыныштың пайда болуы өте күрделі мәселе. Қорқыныштың пайда болуында өзін-өзі сақтау инстинктінің рөлі үлкен, ол белгісізден сақ болуды бұйырады. Сондықтан, бала қатты, түсініксіз дыбыспен қорқады, белгісіз заттардан, бейтаныс адамдардан және тіпті ата-аналарынан қорқады, олар белгісіз көріністе пайда болған кезде, мысалы, жаңа пальтода, үлкен шашты шляпада, және ол оларды бірден тани алмайды. Қорқыныш тудырады және ауырады. Демек, биіктіктен қорқу, құлаған және қатты көгерген балалардың баспалдақтары. Врожден-шара желтоқсандағы тарту көріністері өзін сақтап қалу қорқыныш жоғалту ана мен осыдан қорқыныш, жалғыздық. Бала табиғатты жандандырады. Ол үшін ертегілерде жануарлар, өсімдіктер мен ойдан шығарылған кейіпкерлер адамның құмарлықтарымен өмір сүреді, сүйеді және жек көреді, рахмет және жазалайды. Сондықтан қараңғылық, орман, Қасқыр, ертегі кейіпкерлерінен қорқу.

Дегенмен, балалардағы қорқыныштың негізгі себептері-өз-өзіне күмәндану, ұялшақтық, алаңдаушылық, тәуелсіздік және

Жаңартылған күні: 29.06.2021 17:27
Құрылған күні: 29.06.2021 17:27

Текст