АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "БІРЖАН САЛ АУДАНЫ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫ №5 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОМУННАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №5, ГОРОД СТЕПНЯК, РАЙОН БИРЖАН САЛ" УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2023  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  41  қызметтер көрсетілді.

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  41.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 17.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.

2023 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2023 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

 


    

https://www.instagram.com/p/CRlmkvWMa1P/?utm_medium=copy_link

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Баланы бөлісуге қалай үйрету керек?

Баланы бөлісуге қалай үйрету керек?
Балаларға, әсіресе кішкентайларға, бөлісу қиын. Бұл даму процесінің қалыпты бөлігі. Oso-мұны білу және қабылдау - бұл балаға жомарт адам болуға көмектесетін алғашқы қадам.

Өзімшілдік бөлісу қабілетінен бұрын пайда болады. Ұмтылу меңгеру - табиғи реакция рас-тущего бала. Өмірдің екінші және үшінші жылында бала өзін анамен бірлікте түсінуден бас тартып, өзін анадан бөлек анықтай бастайды. "Я сам!"мен "Менікі!"- баланың негізгі сөздері. Шын мәнінде, "менікі" - бұл балаға оңай айтылатын сөздердің бірі.

Өсіп келе жатқан бала заттарға да, адамдарға да қатты сүйіспеншілік танытады. Бір жасар балаға анасын "бөлісу" қиын; екі жасар балаға ойыншық аю. Кейбір балалар ойыншыққа соншалықты байланған ("бекітілген"), ескі жыртылған қуыршақ баланың бөлігі болады.

Бала бөлісуді қашан үйренеді деп күту керек. Бөлісуге деген шынайы ықылас жанашырлыққа, басқа адамның пікірін түсінуге және әлемді оның көзімен немесе оның көзқарасымен көруге негізделген. Алты жасқа дейінгі балалар мұны әрең жасай алады. Негізінен олар бөліседі, өйткені сіз оларды осылай үйретесіз. Екі-екі жарым жастағы бала өз ойыншықтарын бірлесіп пайдалануды оңай үйренеді деп күтпеңіз. Екі жасқа дейінгі балалар басқа балалармен ойнауға дайын, бірақ олармен емес. Олар басқа баланың не сезінетіні немесе сезінетіні туралы ойламайды. Шебер тәрбиемен өзімшіл екі жасар бала үш-төрт жасқа дейін қыңыр бола алады. Балалар бір-бірімен ойнай бастағанда және ойын барысында ынтымақтаса бастағанда, олар бөлісудің мағынасын түсіне бастайды.

Төрт - бес жаста болса да, бала әрқашан бөлісуге дайын бола бермейді. Бала кейбір нәрселерге құрметпен қарауы мүмкін. Бұл сүйікті ойыншық немесе жыртылған көрпе болуы мүмкін. Ол үшін бұл сіз үшін үйлену сақинасы немесе анасы сізге берген Мұрагер сияқты. Баланың өз мүлкіне құқығын құрметтеңіз және қорғаңыз.
Сіз не істей аласыз?
Баланы бөлісуге мәжбүрлемеңіз. Оның орнына, баланы осы ниетпен сезінетін қарым-қатынас пен Орта жасаңыз. Меншік күш береді. Сіз үшін бұл тек ойыншықтар. Бала үшін бұл құнды, қымбат заттар. Бөлісу қабілетін ынталандыру арқылы баланың сезімдерін құрметтеңіз. Баланың топтық ойыннан өз орнын тапқанын бақылаңыз. Сіз өзіңіздің ре-бенкіңіз туралы көп білесіз және оған қандай басшылық қажет екенін анықтаңыз. Егер бала ұрлауға бейім болса-басқа балалар онымен ойнамайды. Егер ол әрдайым құрбан болса, онда ол "жоқ"сөзінің Күшін түсінуі керек. Мектепке дейінгі жылдары бала табиғи түрде "бұл маған не береді" кезеңінен өтіп, "бұл бізге не береді"әлеуметтік маңызды кезеңіне өтеді. Бірте-бірте, ата-аналардың көмегімен балалар, егер олар бөлісе алатын болса, өмір тегіс болатынын біледі.

Жомарттық қалыптастырыңыз. Маймыл көргенін жасайды. Егер үлкен маймыл бөлінсе, жалқау да солай істейді. Егер біреу сізден "ойыншықтарыңыздың" бірін сұраса, бөлісуді ұмытпаңыз. Бұл тәрбиелік сәт болсын:"анам өзінің кітабын досымен бөлісті". Сіз өз сөздеріңізді іс-әрекеттермен күшейтесіз, бұл өте сенімді. Балаға ұсыныңыз: "мен сізбен қуырылған жүгерімен бөліскім келеді ме?", "Бізге бар, біз сізге орын табамыз". Егер сізде бірнеше бала болса және олар жасына жақын болса, сіз өзіңізді тек біреуіне арнай алмайтын уақыт келеді. Сіз жасай алатын ең жақсы нәрсені жасаңыз - уақытты бөліңіз. "Әділетсіздік" - бұл балалық шақтағы жалғыз қайталанатын шағым. Мүмкіндігінше барлық балаларға бірдей қол жетімді болуға тырысыңыз.

Ойнаңыз. "Әкемді бөлейік" ойыны: екі жасар баланы бір тізеге, ал төрт жасар баланы екінші тізеге отырғызып, екі балаға да олар үшін маңызды адамды қалай бөлуге болатындығын түсіндіріңіз.

Тіпті екі жасар бала да "өз байлығыңмен бөліс"атты ойынға қатыса алады. Кішкентайға бірнеше гүл, печенье, текшелер немесе ойыншықтар беріңіз және оларды бөлмедегі барлық адамдармен бөлісуді сұраңыз: "үлкен ағасына беріңіз. Бір әкеге беріңіз". Сіз маңызды белгіні қалыптастырасыз - бөлісу-бұл қалыпты өмір салты, бөлісу қуаныш әкеледі
Қашан бастау керек. Біз кішкентайлардың өздері бөлісе бастайды деп күтпейміз, оларды осы үшін ынталандыру үшін барлық мүмкіндікті пайдалануымыз керек. Балаңызға достарыңызға өз қалауыңыз туралы қалай айту керектігін түсіндіріңіз. Мысалы: "Саша көлікті жөндеген кезде, сіз оған бара аласыз. Оның қашан аяқтайтынын сұраңыз "немесе"қолыңызды созып, күте тұрыңыз, Катя бу-бала дайын болған кезде сізге қуыршақ береді". Егер ойыншыққа байланысты жанжал басталса, кейде ересектерге араласпаған дұрыс. Балаларға дауды шешуге уақыт пен орын беріңіз. Шетте тұрыңыз және бақылаңыз. Егер топтағы қарым-қатынас динамикасы дұрыс бағытта дамып, балалар мәселені өздері шешсе, куә болыңыз. Егер жағдай нашарласа, араласыңыз. Өзін - өзі оқыту - тәрбиешілердің көмегі аз немесе онсыз-өте маңызды.

Попеременное меңгеру. Таймерді пайдалану ойыншыққа байланысты дауларды шешуге көмектеседі. Балалар ойыншыққа қатты ұрысады. Сіз әркімнен таза атауды сұрап, араласасыз. Нөмірді сіз ойлағаныңызға жақын деп атаған адам алдымен ойыншық алады. Содан кейін сіз таймерді аузыңызға саласыз. Екі минут-жас балалар үшін жеткілікті уақыт. Үлкендерден ұзақ күте тұруды сұрай аласыз. Уақыт аяқталғаннан кейін ойыншық бір уақытта басқа балаға өтеді (ол оған қажет екенін ұмытып кетуі мүмкін). Мүмкін сіз бұл принципті жас балаларға түсіндіруіңіз керек еді. Үлкен баладан немесе ынтымақтастыққа дайын адамнан бастаңыз. Мысалы, Саша екі минут бойы ойыншыққа ие. Тай өлшемі сигналы естіледі. Ойыншықты Сашадан сөйлесу және қолдау арқылы алып, оны Катяға тапсырыңыз, Сашаға таймер сигналынан кейін оның кезегі келеді деп сендіріңіз.

Бала ойыншықты күлімсіреп, оған қайта оралатынын біліп бермес бұрын бірнеше осындай цикл қажет болуы мүмкін. Таймер принципін қолданған отбасылар оның жақсы жұмыс істейтініне көз жеткізді, сондықтан үлкен балалар анасына: "апа, таймерді қосыңыз. Саша бөліскісі келмейді".

Егер бұл әдіс жұмыс істемесе, ойыншыққа "үзіліс" қолданыңыз. Оны шкафқа салыңыз және ойыншық оны бірге қолдануды үйренгенше сол жерде қалатынын түсіндіріңіз. Уақыт өте келе балалар ойыншықты мүлдем жоғалтқаннан гөрі бірге қолданған дұрыс екенін түсінеді. Олар оқуға ынтымақтасуға, бұл ретте ұтады әрбір.

Алдын ала жоспарлаңыз. Егер сіз қонаққа барсаңыз, ойыншықтарыңызды алуды ұмытпаңыз. Мүмкін қонақта балаңызды қызықтыратын ойыншықтар бар, ал кішкентай иесіне бос қолмен келмеген қонақпен бөлісу оңайырақ болады. Сіз кетіп бара жатқанда, ол барлық ойыншықтарды қайтарып ала алатындығын алдын-ала айтыңыз. 2-3 жастағы балалар үшін бұл айқын емес және алмасу мен өзара жеңілдіктерге кедергі келтіретін үлкен алаңдаушылық тудыруы мүмкін.

Балаңыздың мүдделерін қорғаңыз. Егер сіздің балаңыз ойыншығын қатты бағаласа, онда бұл сезімді құрметтеңіз, бірақ оны Жомарт болуға үйретіңіз. Бала көбінесе ешкіммен бөліскісі келмейтін кейбір ойыншықтарға ерекше назар аударады. Басқа балалар оларды алып кетпеуі үшін оларды алып тастауға кеңес береміз. Ойын басталмай тұрып, балаға ойыншықтарды бөлісуге дайын және алып тастау керек ойыншықтарды бөлуге көмектесіңіз.

Жаңартылған күні: 25.08.2021 14:02
Құрылған күні: 25.08.2021 14:02

Текст