АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "БІРЖАН САЛ АУДАНЫ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫ №5 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОМУННАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №5, ГОРОД СТЕПНЯК, РАЙОН БИРЖАН САЛ" УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2023  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  41  қызметтер көрсетілді.

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  41.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 17.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.

2023 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2023 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

 


    

https://www.instagram.com/p/CRlmkvWMa1P/?utm_medium=copy_link

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ойыншықтарды қалай таңдауға болады

Ойыншықтарды қалай таңдауға болады

 

 

 

 

 

Барлық уақытта ересектер балаларға ойыншықтарды таңдап, сатып алады. Олар ең жоғары бағаланған тауар болды және солай болып қала береді. Бір қарағанда, қазіргі молшылық балалар үшін қызықты жаңалықтар сатып алудың барлық мәселелерін шешеді, бірақ іс жүзінде таңдау мәселесі қазір әлдеқайда қиын болды. Бұл шексіз әртүрлілікті қалай дұрыс басқаруға болады? Дұрыс және пайдалы ойыншықты қалай таңдауға болады?

Негізгі қателер қандай

Баланың қалыпты дамуы, оның ішкі әлемінің қалыптасуы ойынсыз, демек ойыншықсыз мүмкін емес. Олар бала үшін қоршаған әлемді зерттеуге, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға және жүзеге асыруға, өз сезімдерін білдіруге, қарым-қатынас жасауға және өзін-өзі тануға мүмкіндік беретін орта. Әдетте ойыншықтар қалай таңдалады? Бұл өте қарапайым процесс. Не балаға дүкенде бір нәрсе ұнады, ал ересектер ұнауға шешім қабылдады, немесе олар сыртқы түріне, мөлшеріне және бағасына сәйкес балаға тағы бір сыйлық таңдайды. Даму әлеуеті мен педагогикалық "пайдалылық" сияқты өлшемдер туралы олар мүлдем ойламайды немесе өндіруші қалағанның бәрін жазатын аннотацияларға толығымен сенеді. Ойыншықтар нарығында (өндірушілер үшін де, сатып алушылар үшін де) ешқандай құндылық белгілерінің болмауы оларды бақылаусыз өндіруге, жүйесіз сатып алуға және мағынасыз тұтынуға әкеледі. Нәтижесінде дүкен сөрелері мен балалар бөлмелері бірдей және әдетте пайдасыз (және кейде зиянды!) ойыншықтармен, ал балалардың дамуы үшін қажетті және маңызды - еш жерде жоқ. Бұл жағдай балалар ойынының сапасына, демек, баланың дамуының тиімділігіне теріс әсер етеді.

Балаға ойыншық таңдағанда, оның тартымды келбеті мен санитарлық-гигиеналық қасиеттерін ғана емес, сонымен бірге мүмкін болатын психологиялық әсерін, баланың дамуы үшін маңыздылығын ескеру қажет. Әрине, мұндай бағалауды тек объективті және ғылыми негізделген критерийлерге сүйене отырып беруге болады. Ал өздері меңгерген бермейді. Мұнда кәсіби біліктілігіне байланысты балалардың даму заңдылықтарын және әртүрлі жастағы ойын ерекшеліктерін түсінетін балалар психологтарының қатысуы қажет.

Ойыншықтардың функционалдық ерекшеліктері

Ең алдымен, баланың дамуы әртүрлі іс-шараларда жүретінін атап өту керек. Оның кез - келген түрдегі тәуелсіз және мағыналы қызметі дамудың маңызды нәтижесі болып табылады. Өйткені, адам қоршаған әлемді, ең алдымен, іс-әрекетте біледі. Сондықтан ойыншықтың негізгі функциясы-балалардың белсенділігін арттыру және оның жаңа формаларын қалыптастыру.

Ойыншықтың тәрбиелік және тәрбиелік әсері, ең алдымен, ойын әрекетінің сипаты мен оның даму міндеттерімен байланысы арқылы анықталады. Ойыншықтарды таңдағанда бұл аспект туралы нақты білу керек. Олардың кез-келгеніне артықшылық бере отырып, ересектер баланың онымен не істейтінін бірден елестетуі керек.

Балалар іс-әрекетінің барлық түрлерінде психологтар екі топты ажыратады. Біріншісіне адамдар арасындағы қатынастардың мағыналары, міндеттері мен нормаларының басым дамуы және осы негізде баланың әлеуметтік және жеке дамуы кіреді. Екінші топ түрлерден тұрады, олардың ішінде объектілермен әрекет ету әдістері игеріліп, осы негізде зияткерлік, танымдық қабілеттердің қалыптасуы жүреді. Осыған сүйене отырып, барлық ойыншықтар шартты түрде екі топқа бөлінеді.

Біріншіден, сіз әлеуметтік-эмоционалды дамуға (немесе жеке саланың дамуына) ықпал ететін барлық нәрсені біріктіре аласыз. Бұл ойыншықтар, олармен тірі кейіпкерлер ретінде қарым-қатынас жасауды немесе өңдеуді білдіреді: жануарлар (аюлар, қояндар, иттер) және, әрине, ыдыс-аяқтың барлық түрлері бар қуыршақтар. Бұған сонымен қатар дәрігер, шаштараз, дүкен және т.б. ойнауға арналған жиынтықтар, костюмдер мен қосалқы атрибуттар (дәрігердің халаты мен киімі, көлікке арналған руль, полиция қалпақшасы, Қызыл телпек) кіреді. Көлік ойыншықтарын (жүк машиналары, пойыздар, бірдеңе тасымалдауға мүмкіндік беретін машиналар) сол топқа жатқызуға болады.

Екінші топқа зияткерлік, танымдық және моториканың дамуына ықпал ететін ойыншықтар кіреді. Бұл барлық текшелер, дизайнерлер, жұмбақтар, Мозаика, лото және домино.

Бұл бөлу өте ыңғайлы, өйткені ол әр жас үшін дамудың негізгі бағытын және оған сәйкес әрекеттерді анықтауға мүмкіндік береді. Осыған сүйене отырып, әр жастағы балаларға арналған ойыншықтардың басым түрлерін бөліп көрсету оңайырақ. Мысалы, 1 жастан 3 жасқа дейінгі балалар үшін жетекші іс-әрекет пәндік болып табылады, онда бала әртүрлі әрекеттерді объектілермен игереді, жеке бөліктердің пішінін, мөлшерін және орналасуын байланыстыруды үйренеді. Сондықтан бір жылдан үшке дейінгі балаларға ең алдымен екінші топтағы ойыншықтар қажет.

Ал мектепке дейінгі жаста (3 жастан 6 жасқа дейін) рөлдік ойын жетекші іс-әрекетке айналады, ал бірінші топтағы ойыншықтарсыз жасай алмайсыз.

Жоғарыда аталған екі даму сызығынан басқа, үшіншісі де бар. Бұл баланың физикалық дамуы мен тәрбиесі. Денсаулықты нығайту және баланың белгілі бір физикалық қасиеттерін (күш, төзімділік, ептілік, дәлдік) қалыптастыру міндеті білім берудегі маңызды аспектілердің бірі болып табылады. Әрине, балалар дамуының бұл жағы көптеген арнайы ойын құралдарында бейнеленген және басқа құралдарды - доптар, ілмектер, арқандар, түйреуіштерді қолдануды қамтиды. Сонымен, ойыншықтардың бұл қатарын ерекше атап өту керек.

Сонымен, ойыншыққа қойылатын бірінші және қажетті талап-бұл баланың тиісті іс-әрекетінің (іс-әрекетінің) тақырыбы болу мүмкіндігі. Сіздің ұлыңыз немесе қызыңыз үшін көңілді таңдағанда, бір жағынан оның жасына (және қызметтің негізгі түріне) назар аудару керек, ал екінші жағынан, олардың қолында баланың өмірінің әртүрлі салаларын дамытуға ықпал ететін барлық ойыншықтар бар екеніне көз жеткізу керек.

Баланың белсенді әрекетінің мүмкіндігі (немесе мүмкін еместігі) көптеген қасиеттерге байланысты, мысалы, ойыншықтың мөлшеріне байланысты. Бала тіпті қолына ала алмайтын үлкен жұмсақ жануарлар (иттер, бегемоттар, пілдер) бөлменің безендірілуі немесе жастық ретінде қызмет етеді, бірақ балалар іс-әрекетінің тақырыбы емес. Кішкентай өлшемдегі бірдей жұмсақ ойыншықтарды балалар ойынында қолдануға болады. Техникалық қасиеттердің де маңызы зор. Егер пирамиданың сақиналары өзекке өте қиын киінсе, ұя салатын қуыршақтың бөліктері бір-біріне жалғанады, ал машинаның дөңгелектері нашар айналады, бала бұл ойыншықтармен тиісті әрекеттерді жасай алмайды, дегенмен олардың өздері сөзсіз даму құндылығына ие.

Іріктеу критерийлері

1. Қарапайымдылық пен қол жетімділік. Кейде ересектерге ойыншықтың әртүрлі қасиеттері мен қасиеттері неғұрлым көп болса, соғұрлым жақсы болады. Мысалы, доңғалақтардағы пластикалық піл, ол локомотив пен телефон. Мұндай әмбебап ойыншық баланың іс-әрекеті үшін әртүрлі мүмкіндіктер ашатын сияқты. Бірақ-мұндай "әртүрлілік" баланы тек бағдарлайды. Ол не істеу керектігін білмейді-пілді алып жүру, оны тамақтандыру немесе телефонмен сөйлесу. Сонымен қатар, барлық осы әрекеттерді толық орындау мүмкін емес. Мұндай пілге ештеңе тасымалданбайды-сіз оған ештеңе салмайсыз және ешкімді отырғызбайсыз, телефон түтігі үнемі құлап кетеді, ал піл оны дұрыс деп санамайды, өйткені бұл әлі де телефон, сонымен қатар доңғалақтарда. Осыған байланысты функцияларды "ажырату" және балаға үш түрлі және түсінікті, мақсаты мен әрекет ету әдісі бойынша заттарды ұсыну әлдеқайда пайдалы болар еді.

2.Белсенді әрекеттерді ынталандыру. Ойыншықтың "пайдалылығы" бағалаудың жалғыз критерийінен алыс. Онда ересек пен баланың мүдделері мен міндеттері қиылысатын сияқты. Ол балаға қуаныш пен рахат әкелуі керек. Ойыншық балалардың маңызды белсенділігін ынталандыру үшін (яғни, дамуға ықпал етеді), ол баланың мүдделеріне сай болуы керек, оның қажеттіліктеріне сәйкес келуі керек, қызықты және тартымды болуы керек. Баланың мүдделеріне сәйкестік-бұл ойыншыққа қойылатын ең маңызды талап, ол оны ойыншыққа айналдырады. Бірақ балалар мен ересектердің мүдделері мен қалауы жиі сәйкес келмейді. Ересектерді сыртқы сұлулық, күрделілік, бөлшектердің байлығы немесе аннотацияда сипатталған даму мәні қызықтырады. Балаларда сәл өзгеше "басымдықтар" бар. Олар бұл немесе басқа ойыншықты достарымен көргендіктен немесе таныс ертегі немесе теледидар кейіпкеріне ұқсайтындықтан артық көруі мүмкін. Алайда, бала үшін басты тартымды фактор-бұл онымен бірдеңе жасау мүмкіндігі. Егер ол онымен бірге әрекет етуді қаласа (бөлшектеу және жинау, әртүрлі бөліктерді жылжыту, тасымалдау, жаңа дыбыстарды шығару), бала оны тезірек алып, ойынды бастағысы келеді.

Сонымен қатар, дамытушылық ролі ойыншықтар болып табылады оның қабілеті болуы тиіс ғана емес, тартымды, бірақ мен үшін ашық түрлі нысандарын белсенді. Пайдалы, бірақ стереотиптік, монотонды әрекеттерді қамтитын заттар жаттығулар, жаттығулар үшін материал бола алады, бірақ ойын үшін емес. Ойын-бұл суреттер, конгрестер, жасырын мүмкіндіктер саласы. Бұл, ең алдымен, сіздің қабілеттеріңізді сынау және сіз ойнайтын объектінің қасиеттерін анықтау. Сондықтан онда баланың қызығушылығы мен өзіндік белсенділігін сақтау үшін жаңалық элементі болуы керек.

Егер белгілі бір тақырыппен ойын қатаң түрде белгілі бір әдісті қолдануды қажет етсе (мысалы, сағаттық, механикалық немесе кейбір электронды ойыншықтар), онда ойын тек жаттығу немесе ойын-сауық болады, бірақ белсенді, шығармашылық белсенділік емес. Ойыншық неғұрлым нақты және толық болса, соғұрлым ол балалар шығармашылығына көбірек орын қалдырады. Ойыншықтар қарапайым және аз анықталған, ойын әрекеттерінің кең спектріне мүмкіндік береді. Тиісінше, ойын материалы өте қарапайым және сонымен бірге икемді болуы керек, бұл тапсырмалардың күрделілігіне, өзгергіштігіне және жеңілдетілуіне мүмкіндік береді. Ойыншық түрлендірулер үшін мүмкіндігінше ашық болуы керек. Шарлар, текшелер, лайнерлер сияқты әмбебап және танымал ойыншықтар

Жаңартылған күні: 11.12.2020 16:35
Құрылған күні: 11.12.2020 16:35

Текст