АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "БІРЖАН САЛ АУДАНЫ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫ №5 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОМУННАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №5, ГОРОД СТЕПНЯК, РАЙОН БИРЖАН САЛ" УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2023  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  41  қызметтер көрсетілді.

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  41.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 17.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.

2023 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2023 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

 


    

https://www.instagram.com/p/CRlmkvWMa1P/?utm_medium=copy_link

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ана мен ұл: ер адамды қалай тәрбиелеу керек

Өмірдің бірінші жылында бала анасымен тығыз психологиялық байланыс орнатады. Осы кезеңде ана махаббаты мен назардың болмауы көптеген жылдарға әсер етеді. Нәрестемен қарым-қатынастың екі ережесі бар. Бірінші: "бала - үйдегі қонақ. Оны жақсы көруге және құрметтеуге болады, бірақ сіз оны басқара алмайсыз, өйткені ол өмірге жатады" - үндістер бірнеше мың жыл бұрын Ежелгі Ведастарда жазған. Ол балаға сүйіспеншілік пен құрметтеуді және сонымен бірге біршама жеке көзқарасты қамтамасыз етеді. Біздің ғасырда психологияда тағы бір ереже тұжырымдалған: нәресте бұл әлемге ата-анасының үміттерін қанағаттандыру үшін келген жоқ. Әр бала әлемге өз мақсаттарымен келеді және өз жолымен жүруі керек. Ал ата - аналар алдында балаға өзінің даралығын және мүмкіндіктерін ашуға көмектесу міндеті тұр.

Бала ананың психикалық жағдайына өте сезімтал. Егер анасы бақытты және бейбіт болса, онда нәресте сау және қуанышты болып өседі. Назар аударыңыз: сіз тыныш болған кезде, нәресте тыныш болады; сіз тек жүйке болсаңыз, нәресте көңілсіз және теңгерімсіз болады. Бала-сіздің психикалық барометріңіз, ол арқылы сіз өзіңіздің көңіл-күйіңізді анықтай аласыз. Бала өзін жақсы көретінін сезінуі керек, сондықтан оны махаббатпен бүлдіруден қорықпаңыз. Бұл баланың өмірдің бірінші жылының барлық қиын сәттерін қауіпсіз өтуі үшін қажет, бұл кезде өте маңызды психологиялық білім қалыптасады - әлемге деген негізгі сенім. Егер нәресте сабырлы және мейірімді анамен көп сөйлессе, егер олар оның қажеттіліктері туралы үнемі және ақырын қамқорлық жасаса, онда баланың өзіне деген оң көзқарасы (мен жақсы көремін, сондықтан мен жақсымын), өзіне деген сенімділігі мен мүмкіндіктері (өзін-өзі бағалау), бастамашылдығы. Содан кейін нәресте көңілді, мейірімді, ізденгіш және белсенді болып өседі, ол басқа адамдарға жанашырлық пен қызығушылықпен қарайды. Кейіннен ол дос болуды және махаббатты сезінуді үйренеді. Егер нәресте әлемге деген негізгі сенімді дамытпаса, онда ол өзін нашар сезінеді, мазасызданады, өз күшіне сенімді емес, момын, агрессивті, қыңыр болып өседі және адамдарға сақтықпен қарайды, бұл қыңырлықта, қыңырлықта, агрессивтілікте көрінуі мүмкін.

Аналар әртүрлі.

Баланы тәрбиелеудің үйлесімділігі көбінесе ананың мінез-құлқының сипатына байланысты. Шамамен "аналар типологиясын" қарастырайық және ұлға қатысты жүзеге асыратын мінез-құлық түрін табуға тырысайық.

Үнемі ішкі шиеленіс жағдайында болатын алаңдаушылық-белсенді аналар, бұл сыртқы алаңдаушылықта көрінеді. Мұндай ананы тәрбиелеу әдістері сәйкессіздікпен сипатталады: ол еркелетеді немесе жазалайды, көбінесе сол әрекеттер үшін. Мұндай ананың көмегімен нәресте тыныш жағдайда өседі, онда оның не істеп жатқанын және не істемейтінін түсіну қиын. Бала көңіл-күйге, мазасыздыққа, жылауға және қозуға айналады, бұл оның қалыпты психикалық дамуына ықпал етпейді.

Ана иелері баланың өмірлік міндеттерін шешу үшін дүниеге келген деп санайды. Мұндай аналар баласы туралы сөйлескенде: "мен өзім үшін бала тудым", "ұлым менде болмаған нәрсеге ие болсын, ол мен қол жеткізбеген нәрсеге жетсін"деген тіркестерді қолданады. Бұл қондырғы ананың баланы сіңіруге, онымен бірігуге, баланың тәуелсіз өмір сүруіне жол бермеуге тырысатындығын көрсетеді. Бұл көзқарас баланың жеке басын, оның шынайы қажеттіліктері мен бейімділігін көруге кедергі келтіреді. Көбінесе, ұлының мінез-құлқында мұндай ана баланың жаман ерік-жігерін, ашулануға деген ұмтылысын көреді. Бірте-бірте оған көңілі түседі: ол мүлдем басқа ұлды күтті. Бұл жерде баланың жынысы аналық күтулерге сәйкес келе ме, жоқ па өте маңызды. Егер жоқ болса, онда ананың баланың нақты жынысына тән қасиеттерді бейсаналық түрде басу қаупі бар және оған қарама-қарсы жыныстың ерекшеліктерін немесе қандай да бір қайшылықты қасиеттерді қалыптастыруға тырысады.

Баланың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескермейтін авторитарлық аналар оған өзінің талаптар жүйесін жүктейді. Мұндай ана баланы өзі қажет деп санайтын уақытта мәжбүрлеп тамақтандырады; егер ол осы уақытта баланы ұйықтау керек деп санаса, оның жылауын елемейді. Өкінішке орай, мұндай аналар мінез-құлқына қарамастан, баланың дұрыс және жақсы әрекет ететініне сенімді. Кез-келген қыңырлық немесе бағынудан бас тарту бүлік ретінде қарастырылады, оны басу керек. Мұндай ананың бітелген, жабық және эмоционалды дисфункционалды баласы өсетіні таңқаларлық емес. Сонымен қатар, ол агрессияның үлкен ішкі зарядын қалыптастыра алады, ол кейіннен анасына немесе тіпті қарсы жыныстың барлық өкілдеріне қатысты ашық негативизмге айналады.

Пессимистік-депрессиялық аналар, олардың жағдайы көбінесе депрессияға ұшырайды және шаршайды. Олар қашады " баламен қатынасу; ухаживая, олар үндемейді және улыбаются. Олар үшін ұлды тәрбиелеу қиын және қуанышсыз ауыртпалық сияқты. Мұндай ана ойлайды: "бұл менің өмірімді сүйреуге тура келетін крест!". Нәресте ананың сүйіспеншілігі мен жылуын алмайды, ал анаға деген сүйіспеншілік сезімі қалыптаспайды. Нәтижесінде қажеттілік қанағаттандырылады үлкендермен, что может послужить причиной психикалық дамуының тежелуі.

Сіз сипатталған жағдайларда аналар ана болу қуанышын сезінбейтінін және ұлында жеке басын көрмейтінін байқадыңыз деп үміттенеміз. Осы түрлерден айырмашылығы, біз сіз болатын идеалды ананың портретін саламыз. Мұндай әйел үнемі ана болуды үйренеді, Көңілді, теңгерімді және сабырлы болуға тырысады, баланы сол қалпында қабылдайды, оны бақылап, оның ерекшеліктерін түсінеді. Ол мүмкіндігінше ертерек ұлының жеке басын сезінуге және түсінуге тырысады және оған өз қажеттіліктерін ескермейді. Ол білім туралы көптеген әдебиеттерді оқиды, бірақ оған сыни көзқараспен қарайды, оны талдайды және алған білімін баланың ерекшеліктеріне бейімдейді. Оның балаға қойылатын талаптар жүйесі нақты, ең аз тыйым салулар мен құрмет пен сыйақылардың ең көп белгілері бар. Мұндай ана дұрыс тәрбиенің негізгі психологиялық жағдайымен - баланың туғаннан бастап тәуелсіздігі мен тәуелсіздігін танумен таныс.

Егер ол әкесіз бала тәрбиелеп отырса, ананың өзін қалай ұстауы керек?

Нағыз ер адамды Тәкаппар баладан тәрбиелеу үшін белгілі бір еркек идеалы қажет, оның негізінде бала өзінің мінез-құлқын қалыптастырады. Кәдімгі отбасыларда мұндай идеал әке, ағасы, атасы болуы мүмкін - жалпы, сіздің балаңыз өсіп келе жатқан барлық ер адамдар. Баланың айналасында ер адамдар неғұрлым көп болса, соғұрлым икемді және әр түрлі болады, ол өзінің еркектік мінез-құлқын, басқа адамдармен, оның ішінде әйелдермен қарым-қатынасын қалыптастырады. Егер баланың әкесі болмаса, ол басқа ер адамдардан үлгі іздейді, сондықтан оны қоршап тұрған ер адамдар туралы ойлану керек.

Жалғыз басты аналар отбасында еркектерсіз ұлдарды тәрбиелеген кезде қиын жағдай туындайды. Бастапқыда мұндай отбасы әйелдің ерекше билігіне негізделген. Анасы әкесінің рөлін қабылдауға мәжбүр, нәтижесінде бала әйелді қорғауды қажет етпейтін, керісінше кез-келген мәселені шеше алатын ерекше күшті тіршілік иесі ретінде қабылдай бастайды.

Егер анасы авторитаризмге және билікке бейім болса, онда ер адам бірте - бірте балада басылады-өзін-өзі растауға және көшбасшы болуға деген ұмтылыс. Ана диктатына қарсы күрес бала үшін теріске айналады, оның кез-келген көрінісінде әйелдікке қарсы күрес болады. Байқаусызда, бұл өзімен ішкі шайқасқа түседі: өсіп келе жатқан ер адам еркек емес деп күдіктенгеннің Бәрін ол өзін-өзі қатты басады. Ол кез-келген тікелей, шынайы көріністі, тіпті адамдарға мейірімділікті әлсіздік, жынысына опасыздық ретінде қарастырады, ал дөрекілік пен өрескелдікті "нағыз адамның"басты қасиеттері деп санайды. Ер адам әйелдің қорғаушысы болуға шақырылған жағдайларда, ол өзінің әлсіздігін сезінеді, сондықтан оған құрметсіздік көрсетеді. Ал ол өзін қалай сотының болса тырысады жасыру астында "әйел тақта" талап етіп, от ерлі-зайыптылар күш қатысуын рух, олар өмірінен көруге ана.

Көптеген заманауи әйелдер шағымданады: "қазір нағыз ер адамдар жоқ, тек әлсіз адамдар!"Ойланайық: әлсіз ер адамдар қайдан пайда болады? Бұл сұрақтың жауабы сізге парадоксалды болып көрінуі мүмкін. Өйткені, біз оларды өзіміз тәрбиелейміз! Өйткені, әлемде бәрі тепе-теңдікте болуы керек. Әйелдер неғұрлым күшті болса, ерлер әлсіз болады. Ал күшті ер адамдар әлсіз аналарда өседі.

Бұл сызықты кесіп өтпеу үшін баланың ересек ер адамдармен, туыстарыңызбен, достарыңызбен жиі сөйлесуі қажет. Кітаптар мен фильмдердің кейіпкерлері оған идеал бола алады. Бірақ мелодрамалардың кейіпкерлері емес! Үй коллекциясында фильмдерді мұқият таңдаңыз. Сіз ұлыңыздың ханымға айналғанын қаламайсыз ба? Бұл рыцарьлар, мушкетерлер және басқа да әділ батырлар болсын, олар өз ханымдарын қорғайды және әділетсіздікпен күреседі.

Тіпті кез-келген бала ойынын тәрбиелік жағдайға айналдыруға болады. Мақала авторларының бірінің әңгімесін келтірейік: төрт жасында Ұлы, кез-келген бала сияқты, соғыста ойнағанды ұнататын. Ол мені немесе итті жүгіріп, "атып тастайды" деп ескертті. Адамдар мен жануарларды атуға болмайды деген ескертулерім қажетті нәтижеге әкелмеді. Ұлы бізге ұмтылды, бірақ жасырын, бұрышқа байланысты. Бұған назар аудармау мүмкін еді, бірақ психологиялық ыңғайсыздық маған тыныштық бермеді. Өйткені, Ұлым мені жау ретінде көрді, бұл қазірдің өзінде ықтимал агрессия. Мен ойладым, бірақ содан кейін шешім қабылдадым, менің ойымша, педагогикалық тұрғыдан дұрыс. Жоқ, мен ұлымды жазаламадым, ант бермедім. Мен қорқынышты көздер жасап, оны менің қорғаушым және күзетшім болуға шақырдым, өйткені мен күресуге және атуға мүмкіндігім жоқ екенін түсіндірдім. Ал үй шаруасында "зұлымдардың" маған қалай шабуыл жасайтынын байқамаймын. Мен ұлымның менің ұсынысымды қалай қабылдайтынын біле алмадым

Жаңартылған күні: 14.06.2021 12:34
Құрылған күні: 14.06.2021 12:34

Текст