Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын көрсетеді.
2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.
Оның ішінде:
Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 41 қызметтер көрсетілді.
«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты бойынша қызмет саны 41.
Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны - 17.
«Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.
Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023 жылда 2 мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.
Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ 8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді. Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.
Ақмола облысы білім басқармасының "Біржан сал ауданы Степняк қаласы №5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ-нің 2024 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есебі
Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын көрсетеді.
2024 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.
Оның ішінде:
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 49 қызметтер көрсетілді.
Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны - 19.
«Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.
Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2024 жылда 2 мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.
Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ 8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі. 2024 жылы мемлекеттік қызметті сапалы көрсету үшін 2 компьютер және 1 принтер сатып алынды, сонымен қатар ақпараттық бұрыш жасалды.
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 3 ата-аналар жиналысы өткізілді. Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.
Біржан сал ауданы, Степняк қаласы,
№ 5 ППТК меңгеруші Қ.Бижанова
Арнайы білім беру қажеттіліктері дегеніміз – білім алдушының бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын игеру үшін арнайы жағдайлар жасау қажеттілігі.
АСБ бар балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін білу қажет:
• бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын әзірлеу;
• бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлеу;
• балаларға білім беру мазмұнын анықтау;
• арнайы білім беру жағдайларын жасау;
• жеке білім беру маршрутын таңдау;
•түзету жұмыстарын және психологиялық-медициналық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру;
• жеке оқу жоспарын құру;
•жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуді бағалау жүйесін құру және т.б.
АСБ бар білім алушылардың білім беру қажеттіліктерінің 4 тобы бар
1 топ - білім беру процесін арнайы ұйымдастырумен байланысты білім беру қажеттіліктері:
а)мамандардың құзыреттілігінің қажеттілігі.
б) білім беру маршрутын дараландыру қажеттілігі.
в) білім беру ортасын бейімдеу қажеттіліктері мыналардың қажеттілігін білдіреді:
-көрнекі құрылымдық орта құру;
-мотивациялық жайлы орта құру;
г) фронтальды жаттығуларға алдын-ала дайындықтың қажеттілігі.
д) мектептегі оқытудың бастапқы кезеңіндегі бейімделген кезеңге қажеттіліктер.
е) бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын (АББ) және / немесе бейімделген білім беру бағдарламасын (АБЖ) әзірлеу кезінде жан-жақты психологиялық-педагогикалық қолдаудың қажеттілігі.
ж) мұғалімдер мен ата-аналардың іс-әрекеттерін үйлестіру қажеттілігі.
з) білім беру нәтижелерін жеке бағалау қажеттілігі.
2 топтық - негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын бейімдеуге байланысты арнайы білім беру қажеттіліктері
а) бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын дараландыру қажеттілігі.
ә) әлеуметтік (өмірлік) құзыреттіліктерді қалыптастыру қажеттілігі.
в) академиялық / білім беру мақсаттарын балама мақсаттармен ауыстыру қажеттілігі.
г)негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын жеңілдету қажеттілігі.
Арнайы білім беру қажеттіліктерінің 3 тобы - оқу материалын «ұсыну» әдістерін бейімдеуге байланысты қажеттіліктер:
а)оқу материалын ұсынудың оңайлатылған әдістерінің қажеттілігі.
б) нұсқауды жеңілдету қажеттілігі.
в)қосымша визуалды қолдаудың қажеттілігі.
г)қосарланған талаптарды жою қажеттілігі.
д) білім беру тапсырмаларын жеке дәйекті кезеңдерге бөлу қажеттілігі.
4 топ - арнайы білім беру қажеттіліктері - даму, әлеуметтену және бейімделудегі қиындықтарды жеңуге байланысты қажеттіліктер:
а) бейімделмеген мінез-құлыққа балама ретінде әлеуметтік қолайлы мінез-құлық пен іс-әрекетті дамыту қажеттілігі.
б) қарым-қатынасты қолдау және дамыту қажеттілігі
в)әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.
г)әлеуметтік-тұрмыстық дағдылар мен өзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.
д) әлеуметтік тәжірибені жинақтау және кеңейту қажеттілігі
е) әлеуметтік құбылыстар, оқиғалар мен жағдайлар туралы идеяларды кеңейту қажеттілігі
ж) эмоциялар, оларды білдіру тәсілдері және олардың себептері туралы адекватты идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.
з) өзіңіз және қоршаған орта туралы біртұтас, жүйеленген идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.
е) кәдімгі күн тәртібін біртіндеп өзгерту және стереотиптерді кеңейту қажеттілігі.
«АУТИСТІК СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ»
Арнайы білім беру қажеттіліктері дегеніміз – білім алдушының бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын игеру үшін арнайы жағдайлар жасау қажеттілігі.
АСБ бар балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін білу қажет:
• бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын әзірлеу;
• бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлеу;
• балаларға білім беру мазмұнын анықтау;
• арнайы білім беру жағдайларын жасау;
• жеке білім беру маршрутын таңдау;
•түзету жұмыстарын және психологиялық-медициналық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру;
• жеке оқу жоспарын құру;
•жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуді бағалау жүйесін құру және т.б.
АСБ бар білім алушылардың білім беру қажеттіліктерінің 4 тобы бар
1 топ - білім беру процесін арнайы ұйымдастырумен байланысты білім беру қажеттіліктері:
а)мамандардың құзыреттілігінің қажеттілігі.
б) білім беру маршрутын дараландыру қажеттілігі.
в) білім беру ортасын бейімдеу қажеттіліктері мыналардың қажеттілігін білдіреді:
-көрнекі құрылымдық орта құру;
-мотивациялық жайлы орта құру;
г) фронтальды жаттығуларға алдын-ала дайындықтың қажеттілігі.
д) мектептегі оқытудың бастапқы кезеңіндегі бейімделген кезеңге қажеттіліктер.
е) бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын (АББ) және / немесе бейімделген білім беру бағдарламасын (АБЖ) әзірлеу кезінде жан-жақты психологиялық-педагогикалық қолдаудың қажеттілігі.
ж) мұғалімдер мен ата-аналардың іс-әрекеттерін үйлестіру қажеттілігі.
з) білім беру нәтижелерін жеке бағалау қажеттілігі.
2 топтық - негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын бейімдеуге байланысты арнайы білім беру қажеттіліктері
а) бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын дараландыру қажеттілігі.
ә) әлеуметтік (өмірлік) құзыреттіліктерді қалыптастыру қажеттілігі.
в) академиялық / білім беру мақсаттарын балама мақсаттармен ауыстыру қажеттілігі.
г)негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын жеңілдету қажеттілігі.
Арнайы білім беру қажеттіліктерінің 3 тобы - оқу материалын «ұсыну» әдістерін бейімдеуге байланысты қажеттіліктер:
а)оқу материалын ұсынудың оңайлатылған әдістерінің қажеттілігі.
б) нұсқауды жеңілдету қажеттілігі.
в)қосымша визуалды қолдаудың қажеттілігі.
г)қосарланған талаптарды жою қажеттілігі.
д) білім беру тапсырмаларын жеке дәйекті кезеңдерге бөлу қажеттілігі.
4 топ - арнайы білім беру қажеттіліктері - даму, әлеуметтену және бейімделудегі қиындықтарды жеңуге байланысты қажеттіліктер:
а) бейімделмеген мінез-құлыққа балама ретінде әлеуметтік қолайлы мінез-құлық пен іс-әрекетті дамыту қажеттілігі.
б) қарым-қатынасты қолдау және дамыту қажеттілігі
в)әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.
г)әлеуметтік-тұрмыстық дағдылар мен өзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.
д) әлеуметтік тәжірибені жинақтау және кеңейту қажеттілігі
е) әлеуметтік құбылыстар, оқиғалар мен жағдайлар туралы идеяларды кеңейту қажеттілігі
ж) эмоциялар, оларды білдіру тәсілдері және олардың себептері туралы адекватты идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.
з) өзіңіз және қоршаған орта туралы біртұтас, жүйеленген идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.
е) кәдімгі күн тәртібін біртіндеп өзгерту және стереотиптерді кеңейту қажеттілігі.
«АУТИСТІК СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ»
Арнайы білім беру қажеттіліктері дегеніміз – білім алдушының бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын игеру үшін арнайы жағдайлар жасау қажеттілігі.
АСБ бар балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін білу қажет:
• бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын әзірлеу;
• бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлеу;
• балаларға білім беру мазмұнын анықтау;
• арнайы білім беру жағдайларын жасау;
• жеке білім беру маршрутын таңдау;
•түзету жұмыстарын және психологиялық-медициналық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру;
• жеке оқу жоспарын құру;
•жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуді бағалау жүйесін құру және т.б.
АСБ бар білім алушылардың білім беру қажеттіліктерінің 4 тобы бар
1 топ - білім беру процесін арнайы ұйымдастырумен байланысты білім беру қажеттіліктері:
а)мамандардың құзыреттілігінің қажеттілігі.
б) білім беру маршрутын дараландыру қажеттілігі.
в) білім беру ортасын бейімдеу қажеттіліктері мыналардың қажеттілігін білдіреді:
-көрнекі құрылымдық орта құру;
-мотивациялық жайлы орта құру;
г) фронтальды жаттығуларға алдын-ала дайындықтың қажеттілігі.
д) мектептегі оқытудың бастапқы кезеңіндегі бейімделген кезеңге қажеттіліктер.
е) бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасын (АББ) және / немесе бейімделген білім беру бағдарламасын (АБЖ) әзірлеу кезінде жан-жақты психологиялық-педагогикалық қолдаудың қажеттілігі.
ж) мұғалімдер мен ата-аналардың іс-әрекеттерін үйлестіру қажеттілігі.
з) білім беру нәтижелерін жеке бағалау қажеттілігі.
2 топтық - негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын бейімдеуге байланысты арнайы білім беру қажеттіліктері
а) бейімделген негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын дараландыру қажеттілігі.
ә) әлеуметтік (өмірлік) құзыреттіліктерді қалыптастыру қажеттілігі.
в) академиялық / білім беру мақсаттарын балама мақсаттармен ауыстыру қажеттілігі.
г)негізгі жалпы білім беру бағдарламасының мазмұнын жеңілдету қажеттілігі.
Арнайы білім беру қажеттіліктерінің 3 тобы - оқу материалын «ұсыну» әдістерін бейімдеуге байланысты қажеттіліктер:
а)оқу материалын ұсынудың оңайлатылған әдістерінің қажеттілігі.
б) нұсқауды жеңілдету қажеттілігі.
в)қосымша визуалды қолдаудың қажеттілігі.
г)қосарланған талаптарды жою қажеттілігі.
д) білім беру тапсырмаларын жеке дәйекті кезеңдерге бөлу қажеттілігі.
4 топ - арнайы білім беру қажеттіліктері - даму, әлеуметтену және бейімделудегі қиындықтарды жеңуге байланысты қажеттіліктер:
а) бейімделмеген мінез-құлыққа балама ретінде әлеуметтік қолайлы мінез-құлық пен іс-әрекетті дамыту қажеттілігі.
б) қарым-қатынасты қолдау және дамыту қажеттілігі
в)әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.
г)әлеуметтік-тұрмыстық дағдылар мен өзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.
д) әлеуметтік тәжірибені жинақтау және кеңейту қажеттілігі
е) әлеуметтік құбылыстар, оқиғалар мен жағдайлар туралы идеяларды кеңейту қажеттілігі
ж) эмоциялар, оларды білдіру тәсілдері және олардың себептері туралы адекватты идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.
з) өзіңіз және қоршаған орта туралы біртұтас, жүйеленген идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.
е) кәдімгі күн тәртібін біртіндеп өзгерту және стереотиптерді кеңейту қажеттілігі.
«АУТИСТІК СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ»