Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын көрсетеді.
2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.
Оның ішінде:
Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 41 қызметтер көрсетілді.
«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты бойынша қызмет саны 41.
Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны - 17.
«Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.
Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023 жылда 2 мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.
Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ 8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді. Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.
Ақмола облысы білім басқармасының "Біржан сал ауданы Степняк қаласы №5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ-нің 2024 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есебі
Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын көрсетеді.
2024 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.
Оның ішінде:
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 49 қызметтер көрсетілді.
Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны - 19.
«Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.
Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2024 жылда 2 мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.
Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ 8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі. 2024 жылы мемлекеттік қызметті сапалы көрсету үшін 2 компьютер және 1 принтер сатып алынды, сонымен қатар ақпараттық бұрыш жасалды.
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 3 ата-аналар жиналысы өткізілді. Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.
Біржан сал ауданы, Степняк қаласы,
№ 5 ППТК меңгеруші Қ.Бижанова
Развитие межполушарного взаимодействия
Признаки слабого межполушарного взаимодействия
Что бывает если межполушарное взаимодействие не сформировано?
Происходит неправильная обработка информации и у ребенка возникают сложности в обучении:
Признаки несформированности межполушарного взаимодействия:
Причины
Почему у некоторых детей межполушарное взаимодействие не сформировано?
Причин может быть много, вот несколько из них:
Как и зачем развивать межполушарные связи?
Мозг человека состоит из двух полушарий: левого и правого. У кого-то лучше функционирует левое полушарие, у кого-то правое, а самый хороший вариант, когда функционируют оба полушария головного мозга.
Левое полушарие мыслит логически, а правое — творчески. Совершенно очевидно, что человеку необходимо и то, и другое. Поэтому с самого детства желательно развивать межполушарные связи. Чем лучше будут развиты межполушарные связи, тем выше у ребёнка будет интеллектуальное развитие, память, внимание, речь, воображение, мышление и восприятие.
Ранний и дошкольный возраст — период активного развития мозговых структур. Игры на развитие межполушарных связей синхронизируют работу полушарий, способствуют улучшению запоминания, улучшению восприятия речи собеседника (родителей, педагога и других детей), вызывают стойкий интерес у ребенка, активно концентрируют его внимание, позволяют быстро переключиться с одной деятельности на другую, что способствует быстрому включению ребенка в занятие. Для формирования или развития межполушарного взаимодействия у детей дошкольного возраста можно рекомендовать кинезиологические упражнения. Они не только скоординируют работу полушарий мозга, но также будут способствовать развитию мышления ребенка. Выполнять упражнения лучше каждый день, хотя бы по 5-10 минут.
Как развивать межполушарные связи у детей? Существует огромное количество игр и упражнений для детей, начиная уже с 2-х летнего возраста. Вот некоторые примеры игр.
Игры для развития межполушарного взаимодействия детей от 2 лет и старше.
Игры на развитие и тренировку межполушарных связей целесообразно использовать в начале занятия, т.к. они позволяют включить внимание и сосредоточенность ребенка для активного познания и дальнейшего взаимодействия с ним на занятии.
Задачи игр:
Развивать межполушарное взаимодействие, концентрацию внимания, зрительно-моторную координацию. Последовательно формировать пинцетный и пальцевой захват.
ВАЖНО!!! ВО ВСЕХ ИГРАХ ДЕЙСТВИЯ ВЫПОЛНЯЮТСЯ СНАЧАЛА ОДНОЙ РУКОЙ, ЗАТЕМ ОБЯЗАТЕЛЬНО ДРУГОЙ РУКОЙ.
Игра «Накорми птичку / лялю»
Приготовьте: две миски, фасоль и горох, ложки разного объема (столовая, десертная, чайная, кофейная).
Инструкция:
Ляля хочет кушать, давай её накормим. Посмотри (показ действия).
Теперь ты! (при необходимости используем прием «рука в руке», далее содействовать самостоятельному выполнению). Важно не просыпать крупу мимо чашки и выполнить игровую задачу до конца!
Затем выполнить другой рукой для другого персонажа игры.
Вариант № 1
Пересыпания гороха и фасоли столовой ложкой из одной мисочки в другую.
Начинаем с минимального объема 4 столовых ложек и в течении 1-2 недель доводим до 8 ст. л.
Варианты усложнения задачи:
Увеличить расстояние между мисочками, заменить столовую ложку на ложку меньшего объема.
Вариант № 2
Пересыпания шариков гидрогеля более глубокой ложкой.
Ухо — нос.
Левой рукой возьмитесь за кончик носа, а правой рукой – за противоположное ухо. Одновременно отпустите ухо и нос, хлопните в ладоши, поменяйте положение рук «с точностью до наоборот».
Змейка.
Скрестите руки ладонями друг к другу, сцепите пальцы в замок, выверните руки к себе. Двигайте пальцем, который укажет ведущий. Палец должен двигаться точно и четко, не допуская синкинезий. Прикасаться к пальцу нельзя. Последовательно в упражнении должны участвовать все пальцы обеих рук.
Перекрестные движения.
Выполняйте перекрестные координированные движения одновременно правой рукой и левой ногой (вперед, в стороны, назад). Затем сделайте то же левой рукой и правой ногой. Выполняя это упражнение на перекрестные координированные движения, мы отлично развиваем межполушарные связи.
Горизонтальная восьмерка.
Нарисуйте в воздухе в горизонтальной плоскости цифру восемь три раза сначала одной рукой, потом другой, затем обеими руками вместе. Не забываем следить глазами за рукой!
Симметричные рисунки.
Нарисуйте в воздухе обеими руками одновременно зеркально симметричные рисунки (можно прописывать таблицу умножения, слова и т.д.).
Мельница.
Выполняйте так, чтобы рука и противоположная нога двигались одновременно, с вращением глаз вправо, влево, вверх, вниз. При этом касайтесь рукой противоположного колена, «пересекая среднюю линию» тела. Время упражнения 1-2 мин. Дыхание произвольное.
Перекрестное марширование.
Сделайте 6 пар перекрестных движений, «маршируя» на месте и касаясь левой рукой правого бедра и наоборот. Повторите «маршировку», выполняя односторонние подъемы бедра-руки вверх. Затем снова повторите упражнение перекрестно. Упражнение повторите 7 раз. Разновидность этого упражнения — ходьба с высоким подниманием рук и ног.
Пальчиковые упражнения
Поочередно и как можно быстрее необходимо перебирать пальцы рук, соединяя в кольцо с большим пальцем последовательно указательный, средний и т. д. Упражнение выполняется в прямом (от указательного пальца к мизинцу) и в обратном (от мизинца к указательному пальцу) порядке. Вначале упражнение выполняется каждой рукой отдельно, затем вместе.
дефектолог Бижанова К.