АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "БІРЖАН САЛ АУДАНЫ СТЕПНЯК ҚАЛАСЫ №5 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ КАБИНЕТІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОМУННАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "КАБИНЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОРРЕКЦИИ №5, ГОРОД СТЕПНЯК, РАЙОН БИРЖАН САЛ" УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың  заңды  құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік органы болып  табылады.

Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын  көрсетеді.

2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Оның ішінде:

Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.

 

2023  жылы   «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша  41  қызметтер көрсетілді.

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты  бойынша  қызмет саны  41.

Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден  бас тарту саны - 17.

 «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына  шағымдар түскен жоқ.

Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.

Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023  жылда 2  мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.

Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.

 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.

2023 жылы «Біржан  сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ  мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді.  Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.

2023 жылы «Біржан сал  ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.

 

 


    

https://www.instagram.com/p/CRlmkvWMa1P/?utm_medium=copy_link

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Отбасылық қатынастар және олардың баланың жеке басын қалыптастыруға әсері»

Отбасылық қатынастар және олардың баланың жеке басын қалыптастыруға әсері


Балаға арналған отбасы-оның психикасы мен сыртқы әлеммен қарым-қатынасы қалыптасатын ең жақын әлеуметтік шеңбер. Ата-аналардың балаларға әсері сөзсіз және жан-жақты. Осы себепті отбасылық тәрбие баланың жеке басын қалыптастыруда шешуші рөл атқарады.

Отбасылық қатынастардың келесі түрлері бөлінеді және сипатталады: авторитарлық отбасы.
Отбасының авторитарлық түрінде билік өте айқын көрінеді, ал қалғандары бағынады. Көбінесе олар отбасындағы билік тек әке деп ойлайды, бірақ мұндай сенім әрқашан сенімді бола бермейді. Билік әйел болатын отбасылар бар. Авторитарлық ұстанымға ие" көшбасшы " бастаманы және өз жоспарларына араласуды жиі сынайды және мақұлдамайды. Ең бастысы," көшбасшы " дейді, ал кішкентай адам емес. Отбасының бұл моделінде отбасының "көшбасшысы" балаға тікелей әсер етеді. Ата-ананың беделі баланың мүдделерін басады, елемейді, ата-аналар өздерінің өмір сүру жағдайларын, мінез-құлқын, моральын қатаң түрде белгілейді. Жиі эмоциялық зорлық көрсету көшеді жеке.
Отбасындағы ынтымақтастық.
Мұнда отбасылық қатынастар сенімге негізделген. Бұл отбасындағы еркек пен әйелдің қарым-қатынасы теңдік пен толық сенімге негізделген. Егер отбасында бірінші кезекте қандай да бір келіспеушіліктер туындаса, әрбір ерлі-зайыптылар бір-біріне құрметпен қарайды және баламен қарым-қатынасты анықтамайды. Олар көбінесе ымыраға келеді және бір-бірімен бейбіт қарым-қатынаста ерекшеленеді.
Қамқоршы отбасы. Мұндай отбасында балаға ата-аналар тарапынан шамадан тыс қамқорлық пен қамқорлық жасалады. Ата-аналар балаға барлық материалдық және моральдық құндылықтарды салуға тырысады. Олардың пікірінше, егер ата-ана баласын өмірдегі қиындықтар мен қиын жағдайлардан сақтаса, бұл жақсы болады. Кейіннен бала нәресте, немқұрайды болады. Оған құрдастарымен немесе әріптестерімен қарым-қатынас орнату қиын болады. Олар ата-аналардың қатысуынсыз ешқандай қадам жасай алмайды.
Немқұрайды отбасы. Бұл отбасында ересектер мен балалардың бір-бірінен тәуелсіз өмір сүруі орын алады. Ата-аналар балаларының ойларына, әрекеттеріне, әрекеттеріне өте енжар қарайды. Ата-аналарға немқұрайды, немен әуестенеді, оның бала, т. е. тәрбие жұмыстары жандану үстінде. Егер бала бұл өмірде көшеде ілулі тұрудан гөрі көп нәрсеге ұмтылу керек екенін түсінсе жақсы. Отбасындағы тәрбиенің 4 тактикасын және оларға сәйкес келетін отбасылық қатынастардың 4 түрін бөліп көрсетуге болады, бұл олардың пайда болуының алғышарты және нәтижесі: диктат, қорғаншылық, "араласпау" және ынтымақтастық.
Л. Н. Урбанович "отбасылық мәдениеттің баланың жеке басының адамгершілік дамуына әсері" мақаласында: "ерте балалық шақта бала бүкіл әлемді отбасы арқылы қабылдайды. Ол анасының сүйгенін жақсы көреді, әкесінің қуанғанына қуанады. Ата-аналардың әлеммен қарым-қатынас жасау тәжірибесі ол үшін ең құнды" [4]. Отбасылық қарым-қатынас, нақты күнделікті жағдайлар баланың адамгершілік тұрғысынан шындықты қоршаған басқа адамдарға қатынасын қалыптастыратын отбасы рухын қалыптастырады. Сондықтан адамның моральдық дамуындағы маңызды фактор-бұл отбасылық атмосфера, оның эмоционалды және рухани негізі. Атмосфераны бір-біріне мейірімділік немесе немқұрайлылық деңгейі, бір-бірінің мүдделеріне құрметпен немесе немқұрайлы қарау, екіншісінің жан дүниесіне әдепті, нәзік жанасу немесе осы әлемге еріксіз араласу арқылы құруға болады. Бала отбасына кім және не әкелетінін ажырата білуді үйренбестен бұрын, ол отбасылық атмосфераны сіңіреді, басқа адамдармен қарым-қатынастың белгілі бір түріне ие. Қалыпты гүлденген отбасы туыстық эмоционалды байланыстар атмосферасымен, қанықтылығымен, жеделдігімен және сүйіспеншіліктің, қамқорлық пен тәжірибенің көріністерінің ашықтығымен сипатталады. Мұндай отбасында олар басқалардың жетістіктеріне қуануды, бір-бірінің жағымды қасиеттерін атап өтуді, түсінбеуден қорықпай, өз тәжірибелерімен тыныш бөлісуді біледі. Мұндай отбасылық атмосфера үшін айқайлар, қорлау, қорлау табиғи емес. Мұнда олар махаббат пен өзара түсіністік негізінде қарым-қатынастың тыныш түрін қалайды. Отбасының рухы, ондағы қарым — қатынастың сипаты, қарым-қатынастың жалпы стилі мен реңі, әр түрлі ұрпақ өкілдерінің қарым-қатынасы, бос уақытты ұйымдастыру, отбасылық дәстүрлер-мұның бәрін отбасылық мәдениет деп атауға болады, бұл балалардың адамгершілік тәрбиесінің негізгі алғышарттарының бірі. "Сөз факторы" және ұрпақтар арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктері сияқты отбасылық мәдениеттің маңызды компоненттерін қарастырыңыз. Ата-аналар мен балалар біртұтас, онда ата-аналар балалардың психикалық дамуының негізі, негізі болып табылады. Кішкентай бала ата-анасынан олардың реакциясын ойлауға, сөйлеуге, түсінуге және басқаруға үйренеді. Көбінесе ата-аналар баланың жеке басының болашақ дамуына, оның көзқарастарына, қалауына, әдеттеріне, мінез-құлқына жауапкершілік өлшемін түсінбейді. Олар сирек ойлана отырып, олардың ұрыс-керіс әсер етеді, баланың психикасына, ол толығымен тәуелді ата-аналар, атмосфераның, отбасы мен қарым-қатынасы оған. Ата — аналар-бұл баланың алғашқы тәлімгерлері және олар оған "не жақсы, не жаман" екенін түсіндіруі керек, бірақ түсіндіру жеткіліксіз, ата-ананың мысалы маңызды, ол балада адамгершілік қағидаларын қалыптастыруға өте маңызды. Баланың моральдық дамуына әсер ететін факторлардың ішінде отбасындағы " сөз факторы "ретінде біз баланың ауызша қарым-қатынасы арқылы адамның өмірлік стратегиясын анықтайтын,"жеке рухани матрицаны" қалыптастыратын негізгі мағыналар қалыптасатынына сүйенеміз. Қазіргі психологияның деректері "жапсырмаларды іліп қою", ант беру, қорлау балаларды бағдарламалаудың тәсілі екенін растайды. Айқайлау баланы таң қалдырады, оны қоршаған әлемге иммунды етеді. Балалардың жан дүниесіне ересек отбасы мүшелеріне ғана емес, сонымен қатар балаларға да қатысты ересектер қолданатын ант беру, қорлау сөздер, "күшті сөздер" қатты әсер етеді. Біз айтқан бірде-бір сөз кеңістікте із қалдырмай жоғалмайды. Ол әрқашан терең, өшпес із қалдырады, ол біздің арамызда тұрады және жүрегімізге әсер етеді. Сөзде үлкен рухани энергия бар - немесе махаббат пен жақсылық энергиясы, немесе, керісінше, зұлымдық энергиясы. Энергия ешқашан жоғалмайды. Ежелгі грек философы Аристотель балаларды тәрбиелеу туралы нұсқауларында адамның қадір-қасиетіне сәйкес келмейтін барлық нәрсені балалардың құлағы мен көзінен алып тастауды ұсынады, мысалы, жаман сөз, өйткені "жаман тіл әдеті жаман әрекеттерді жасауға бейім, әсіресе балаларда. Керек қадағалауға, олар айтуға емес, өздері естіген жоқ басқа". Бұл туралы біздің дана ата-бабаларымыз да білген және балалардың жанын дөрекі, қорлайтын сөздердің енуінен қорғаған, өйткені мұндай сөздердің теріс заряды баланың рухани табиғатын өзгертеді: мейірімділік, нәзіктік, басқа адамдарға сезімталдық, олардың сезімдері мен азаптары жоғалады, сүю қабілетінің өзі жоғалады. Отбасылық қарым-қатынас мәдениеті туралы айтқанда, біз көбінесе отбасының салты мен дәстүрлерін еске түсіреміз. Бірақ біз рухани тәжірибені ұрпақтан-ұрпаққа беру ретінде дәстүрдің негізгі анықтамасын жиі ескермейміз. Ғасырлар бойы отбасындағы ақылға қонымды бастама жинақталған ата-бабалар салт-дәстүрлерімен, әдет-ғұрыптарымен анықталды. Бір кездері В. О. Ключевский атап өткендей, егер сіз осы баяу және қиын әдет-ғұрыптарды, дәстүрлерді және кез-келген конгрестерді қазіргі адамнан алсаңыз, онда ол өзінің күнделікті шеберлігін жоғалтады, көршісімен қалай жұмыс істеуді білмейді және бәрін бастауға мәжбүр болады сызнова. Ғасырлар бойы аға буын ұрпақтарға әлем туралы ерекше білім берді. "Ақпарат"деп атауға болмайтын білім. Бұл эмоционалды және рухани білім, ата-бабалардың көптеген ұрпақтарының тәжірибесі. Бұл білімнің бір бөлігі "терең ежелгі діндерде"әжелерден немерелеріне берілді. Олар электронды тасымалдаушыларда берілмейді, бұл ұрпақтан — ұрпаққа созылатын ортақ құндылықтардың тірі байланысы. Бұл тұрғыда мұндай құндылық тізбегінің отбасындағы мүмкіндігі ата-аналардың аға буынмен қарым-қатынасына байланысты. Құрмет пен қамқорлық, учтивость және әдептілік, ата-аналар тарапынан ғана емес, қалыптастырады санасында баланың адамгершілік үлгісі қарым-аға, мүмкіндік береді жақын болуға, әжелер мен аталарға мүмкіндік береді, баланың түсіну, өз байланысын, жалпы қазақстандық, мақтаныш етуге мүмкіндік береді отбасы. Балалық шақ психологиясы саласындағы жетістіктер баланың жанының қозғалғыштығы, оның даму қабілеттері туралы айтады. Бұл даму үшін жауапкершілік ересектерге жүктеледі. Ештеңе еш жерде пайда болмайды және ешқайда кетпейді. Бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті сезіну, сағат сайын және минут сайын нәзік материалмен жұмыс жасағанда — баланың жаны, баланың адамгершілік дамуының маңызды факторы, отбасылық қарым-қатынас мәдениетінің әсері ретінде өтуге мүмкіндік бермейді. Ендеше осындай болуға тиіс отзывчивыми білу тежеуге өзіне жамандық, ыза, кешіре білу реніш жоқ, менен кегін ала; рұқсат бермеуі дөрекі сөздер. Сүйіспеншілікке толы тіл жүректі байланыстырады, ал жақсы сөйлеу жараларды емдейді, сондықтан отбасылық қарым — қатынаста - "суық, өткір, зұлым тамшылар жоқ". "Бала — ата-ананың айнасы" бір кездері ұлы ұстаз И.г. Песталоцци дәл байқаған. Шынында да, баламен қарым-қатынас жасай отырып, оның ата-анасы туралы көп нәрсе білуге болады. Бала қарым-қатынас стилін, өмір салтын, мінез-құлық сызықтарын, құндылық қатынастарын сіңіреді және болашақта оларды көбейтеді. Бұл тұрғыда ата-аналар балаларының отбасылық бақытының сәулетшілері болып табылады, өйткені олардың балалары құрылған Отбасында оған қалағанның бәрін әкеледі.

Жаңартылған күні: 09.04.2021 18:44
Құрылған күні: 09.04.2021 18:44

Текст