Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын көрсетеді.
2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.
Оның ішінде:
Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 41 қызметтер көрсетілді.
«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты бойынша қызмет саны 41.
Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны - 17.
«Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.
Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023 жылда 2 мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.
Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ 8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді. Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.
Ақмола облысы білім басқармасының "Біржан сал ауданы Степняк қаласы №5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ-нің 2024 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есебі
Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын көрсетеді.
2024 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.
Оның ішінде:
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 49 қызметтер көрсетілді.
Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны - 19.
«Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.
Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2024 жылда 2 мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.
Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ 8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі. 2024 жылы мемлекеттік қызметті сапалы көрсету үшін 2 компьютер және 1 принтер сатып алынды, сонымен қатар ақпараттық бұрыш жасалды.
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 3 ата-аналар жиналысы өткізілді. Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.
Біржан сал ауданы, Степняк қаласы,
№ 5 ППТК меңгеруші Қ.Бижанова
Утвержден
постановлением акимата Акмолинской
области от 11 июня 2015 года
№ А-6/265
Регламент
государственной услуги
«Оказание
консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными
возможностями»
1. Общие
положения
1. Государственная услуга «Оказание консультативной помощи семьям,
воспитывающим детей с ограниченными возможностями» (далее –
государственная услуга) оказывается реабилитационными центрами, кабинетами
психолого-педагогической коррекции Акмолинской области (далее – услугодатель).
2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
3. Результатом оказываемой государственной услуги является письменная
рекомендация семье, воспитывающей ребенка с ограниченными возможностями.
Форма предоставления результата оказания
государственной услуги: бумажная.
2. Описание
порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги
4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет
документы, указанные в пункте 9 стандарта
государственной услуги «Оказание консультативной помощи семьям,
воспитывающим детей с ограниченными возможностями» утвержденного утвержденного
приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015
года № 174.
5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания
государственной услуги, длительность его выполнения:
1) сотрудник канцелярии услугодателя
осуществляет прием и регистрацию документов - 10 минут. Результат -
направление документов руководителю услугодателя;
2) руководитель услугодателя определяет
ответственного исполнителя-
10 минут. Результат – направление
документов ответственному исполнителю
для подготовки проекта рекомендации;
3) ответственный исполнитель
услугодателя изучает документы, подготавливает проект рекомендации - 30 минут.
Результат – проект рекомендации;
4) руководитель услугодателя подписывает
рекомендацию - 5 минут. Результат процедуры – передача документов сотруднику
канцелярии;
5) сотрудник канцелярии услугодателя
выдает рекомендацию - 5 минут. Результат – выдача письменной рекомендации
семье, воспитывающей ребенка с ограниченными возможностями.
3. Описание
порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в
процессе оказания государственной услуги
6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые
участвуют в процессе оказания государственной услуги:
1) сотрудник канцелярии услугодателя;
2) руководитель услугодателя;
3) ответственный исполнитель
услугодателя.
7. Описание последовательности процедур
(действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием
длительности каждой процедуры (действия):
1) сотрудник канцелярии услугодателя
осуществляет прием и регистрацию документов - 10 минут;
2) руководитель услугодателя определяет
ответственного исполнителя- 10 минут;
3) ответственный исполнитель
услугодателя изучает документы, подготавливает проект рекомендации - 30 минут;
4) руководитель услугодателя подписывает
рекомендацию - 5 минут;
5) сотрудник канцелярии услугодателя
выдает рекомендацию - 5 минут.
Подробное описание последовательности
процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.