Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын көрсетеді.
2023 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.
Оның ішінде:
Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 41 қызметтер көрсетілді.
«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік стандарты бойынша қызмет саны 41.
Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны - 17.
«Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.
Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2023 жылда 2 мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.
Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ 8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 ата-аналар жиналысы өткізілді. Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.
2023 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.
Ақмола облысы білім басқармасының "Біржан сал ауданы Степняк қаласы №5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" КММ-нің 2024 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есебі
Ақмола облысы білім беру басқармасының «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ Біржан сал ауданы бойынша арнайы білім беру саласындағы ерекше білім кажеттілігі бар балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Өз құзыретінде мемлекеттік қызметті көрсету саласында мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз етіп, мониторинг жүргізеді, жеке тұлғаларға ақпараттық, консультациялық және ата-аналар мен ерекше білім кажеттілігі бар балаларға түзету жұмысын көрсетеді.
2024 жылда «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 1 мемлекеттік қызмет көрсетілді.
Оның ішінде:
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ бойынша 49 қызметтер көрсетілді.
Құжаттар пакетінің толық болмауына байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту саны - 19.
«Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сапасына, сондай-ақ, мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтердің стандарттарына сәйкес «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер ақысыз негізде ұсынылады.
Ай сайынғы негізде тұрғындарды ақпараттандыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпарат қызмет берушінің БАҚ, интернет-ресурс құралдары арқылы жұмыстар жүргізіледі. «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ сайтында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімі бар, онда мемлекеттік қызметтердің стандарттары және регламенттері, сондай-ақ қызмет алушылар үшін қажетті ақпараттар орналастырылған. Ақпараттық стендтерінде мемлекеттік қызмет стандарты орналастырылған. 2024 жылда 2 мақала мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша «Еңбекшілдер Жаршысы» аудан газет бетінде жарияланды. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет бойынша түсіндіру жұмыстары инстаграмм парақшамызда тікелей эфирде жүргізілді.
Азаматтарға мемлекеттік қызметтер анықтамалық-ақпараттық, құқықтық кеңес беру мақсатында «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ 8-71639 7-90-37 нөмірлі «Сенім телефоны» өз жұмысын атқаруда. ППТК-да мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары: мемлекеттік қызметтер туралы ақпараты бар стендтер, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы, ұйымның сайты болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің айқындығын қамтамасыз етуге бағытталған (семинар, ата-аналар жиналысы) түрлі іс-шараларды тұрақты негізде өткізіледі. 2024 жылы мемлекеттік қызметті сапалы көрсету үшін 2 компьютер және 1 принтер сатып алынды, сонымен қатар ақпараттық бұрыш жасалды.
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 3 ата-аналар жиналысы өткізілді. Мемлекеттік қызмет сапасына ішкі бақылау тұрақты негізде жүзеге асырады. Құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасайтын жауапты тұлғалар белгіленген. Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсетудің уақытылы болу және сапасының мониторингі жүргізіледі.
2024 жылы «Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, № 5 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдерін бұзған жоқ.
Біржан сал ауданы, Степняк қаласы,
№ 5 ППТК меңгеруші Қ.Бижанова
Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 11 июня 2015 года
№ А-6/265
Регламент государственной услуги
«Реабилитация и социальная адаптация
детей и подростков с проблемами в развитии»
1. Общие положения
1. Государственная услуга «Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии» (далее –
государственная услуга) оказывается реабилитационными центрами, кабинетами психолого– педагогической коррекции Акмолинской области (далее – услугодатель).
2. Форма оказания государственной услуги: индивидуальные, подгрупповые и групповые занятия и консультации.
3. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки по форме.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги
4. Для получения государственной услуги услугополучатель представляетдокументы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии», утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174.
5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
1) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов – 10
минут. Результат – направляет документы руководству;
2) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 10 минут. Результат – направляет документы ответственному исполнителю для заключения договора;
3) ответственный исполнитель услугодателя заключает договор, устанавливает расписание занятий с родителем услугополучателя, определенного индивидуально-развивающей программой, на основе оценки психофизического состояния детей и подростков и учебным планом составленной организации образования - 20 минут. Результат – график посещений занятий, а также направление специалистам для осуществления рекомендации;
4) специалисты услугодателя дают рекомендации услугополучателю, учитывая индивидуальные возможности и
особенности услугополучателя - 20 минут. Результат – выдача справки по форме.
Срок прохождения курса психолого-медико-педагогической коррекции и социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями – от 90 до 365 календарных дней.
3. Описание порядка взаимодействия
структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги
6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
1) ответственный исполнитель услугодателя;
2) руководство услугодателя;
3) специалисты услугодателя.
7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
1) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов – 10 минут;
2) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 10 минут;
3) ответственный исполнитель услугодателя заключает договор устанавливает расписание занятий с родителем услугополучателя, определенного индивидуально-развивающей программой, на основе оценки психофизического
состояния детей и подростков и учебным планом составленной организации образования - 20 минут;
4) специалисты услугодателя дают рекомендации услугополучателю, учитывая индивидуальные возможности и
особенности услугополучателя - 20 минут.
Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий
структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания
государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.